Το 64% των καταναλωτών παγκοσμίως περιορίζει την κατανάλωση του...
Ο ένας στους τρεις Αμερικανούς και ο ένας στους πέντε Ευρωπαίους δεν τους περισσεύουν χρήματα να δαπανήσουν, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας πληροφοριών Νίλσεν. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παγκοσμίως παρέμεινε εξασθενημένη στο γ’ τρίμηνο του έτους με πάνω από 64% των καταναλωτών να....
δηλώνει πως είναι κακή εποχή για δαπάνες λόγω των δυσμενών οικονομικών προοπτικών και την απειλή της ανεργίας που ξεπέρασαν τους κινδύνους του αυξανόμενου πληθωρισμού. Ο δείκτης Nielsen Global Consumer Confidence Index έπεσε κατά μία μονάδα στο γ’ τρίμηνο έναντι του β’ τριμήνου περιοριζόμενος στις 88 μονάδες.
Η κάμψη σημειώθηκε παρά τη βελτίωση της εμπιστοσύνης στις αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία (είχε την καλύτερη ένδειξη), η Βραζιλία και η Σ. Αραβία, γεγονός που δείχνει μεγάλη κάμψη της στις αναπτυγμένες χώρες. Οποιαδήποτε μέτρηση κάτω από τις 100 μονάδες υποδηλώνει απαισιοδοξία για τις προοπτικές της οικονομίας τους προσεχείς μήνες. Η έρευνα έγινε το α’ 15μερο του Σεπτεμβρίου και κάλυψε 28.000 καταναλωτές σε 56 χώρες.
enet.gr
δηλώνει πως είναι κακή εποχή για δαπάνες λόγω των δυσμενών οικονομικών προοπτικών και την απειλή της ανεργίας που ξεπέρασαν τους κινδύνους του αυξανόμενου πληθωρισμού. Ο δείκτης Nielsen Global Consumer Confidence Index έπεσε κατά μία μονάδα στο γ’ τρίμηνο έναντι του β’ τριμήνου περιοριζόμενος στις 88 μονάδες.
Η κάμψη σημειώθηκε παρά τη βελτίωση της εμπιστοσύνης στις αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία (είχε την καλύτερη ένδειξη), η Βραζιλία και η Σ. Αραβία, γεγονός που δείχνει μεγάλη κάμψη της στις αναπτυγμένες χώρες. Οποιαδήποτε μέτρηση κάτω από τις 100 μονάδες υποδηλώνει απαισιοδοξία για τις προοπτικές της οικονομίας τους προσεχείς μήνες. Η έρευνα έγινε το α’ 15μερο του Σεπτεμβρίου και κάλυψε 28.000 καταναλωτές σε 56 χώρες.
enet.gr