Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Α. Γεωργιάδης: «Η Χρυσή Αυγή εκμεταλλεύεται την οργή του κόσμου για πρόσκαιρα κέρδη»

Κύρια σημεία της συνέντευξης:

* Η απόφαση της Δευτέρας θα είναι θετική για την Ελλάδα. Πάνος Καμμένος και Γιώργος Τράγκας δεν υπάρχει μόνο στη Ελλάδα. Ο Σόιμπλε πρέπει να υπολογίζει τη φθορά που του....


κάνει ο εκεί Καμμένος και ο εκεί Τράγκας.

Την Παρασκευή 9/11/2012 ο Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τους Βασίλη Χιώτη και Νότη Παπαδόπουλο (καθημερινά 10:00-10:55)
* Πιστεύω ότι ούτε ο Γρηγόρης Ψαριανός ούτε ο Βασίλης Οικονόμου θα άφηναν την Ελλάδα να πτωχεύσει.

* Αυτά που συμβαίνουν στο ΠΑΣΟΚ, δεν θέτουν σε κίνδυνο την κυβέρνηση στην παρούσα φάση. Ο Μίμης Ανδρουλάκης είναι σοβαρός άνθρωπος. Αντιλαμβάνομαι ότι το δικό του προχθεσινό «ναι» ήταν πολύ πιο δύσκολο από το δικό μου. Το όχι θα ήταν δύσκολο για μένα. Το ότι αντιλήφθηκε την ιστορικότητα της στιγμής και ψήφισε «ναι» είναι μεγάλη πολιτική πράξη.

* Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει εκλογές. Κανένας δεν θέλει τη διακυβέρνηση, τώρα που τα πράγματα είναι δύσκολα.

* Για τα «μαϊμού» θα ρωτάτε τον κύριο Παναγιώταρο. Όταν τον είχα πρωτοδεί, φορούσε «μαϊμού» ROLEX. Το δικό μου είναι αυθεντικό, αλλά μεταχειρισμένο από έναν φίλο, 4.000 ευρώ το 2007. Δεν ήμουν βουλευτής, ήμουν εκδότης. Δεν είπα ότι δεν έχω να φάω, δεν κοροϊδεύω τον κόσμο. Ό,τι έχω πάρει στη ζωή μου, το πήρα χωρίς άδεια από τη Χρυσή Αυγή.

* Παίρνουμε 6.400 ευρώ βουλευτική αποζημίωση - επικαλούμαι το στοιχείο που κατέθεσε ο κ. Γερμενής- επί 11 μήνες, γιατί δίνουμε έναν μισθό μέχρι το 2015 υπέρ του ταμείου για τη φτώχεια. Μέσος όρος 5.500 ευρώ. Επίσης, ψηφίσαμε να μπει ο μισθός στη φορολογική κλίμακα όπως των υπόλοιπων πολιτών. Αν ισχύουν όσα λέει ο κ. Κασιδιάρης, τότε το ζεύγος Μιχαλολιάκου-Ζαρούλια παίρνουν συνολικά 16.000 ευρώ μηνιαίως!

Τον προκαλώ (τον κ. Κασιδιάρη) να έρθει εδώ στον ΒΗΜΑ 99,5 να μιλήσουμε! Θέλει να περάσει την εικόνα ότι είναι φοβερός μάγκας, ότι δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Αυτό απέχει από την πραγματικότητα. Είναι ένας άνανδρος που χτύπησε μια γυναίκα, που στα 35 του ζει με τους γονείς του, που δεν έχει δουλέψει μια μέρα, και μου κάνει επίθεση επειδή δουλέυω από τα 19 μου. Λες και θα πάρω την άδεια από τον Κασιδιάρη που του πλένει τα σώβρακα η μάνα του, στα 35! Αυτοί είναι μάγκες του γλυκού νερού!

Αλλά τι κάνουν έξυπνα; Εκμεταλλεύονται την οργή του κόσμου, για να καταργήσουν το Κοινοβούλιο. Πρόσκαιρα κερδίζουν κάποια μπράβο.

* Οι δικαστικοί έχουν πάρει (ο καθένας τους) αναδρομικά από 150.000 ευρώ μέχρι 400.000 ευρώ. Οι βουλευτές παρατηθήκαμε αναδρομικά από τη διεκδίκησή μας να πάρουμε τα αναδρομικά που μας αναλογούσαν.

* Καλώς ή κακώς ζούμε σε κοινοβουλευτική δημοκρατία και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ βρίσκεται πιο χαμηλά στην ιεραρχία από τον βουλευτή. Αν οι κύριοι της Χρυσής Αυγής καταθέσουν το μισθό τους στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, θα τους παραδεχτώ.
tovima