Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Πέθανε ο ηθοποιός Μάκης Ρευματάς

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα σε ηλικία 77 ετών ο ηθοποιός Μάκης Ρευματάς. Ο γνωστός ηθοποιός που έπασχε από λέμφωμα πριν μερικούς μήνες είχε μιλήσει για την περιπέτεια της υγείας του. «Ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ και πέρασα μεγάλη αγωνία, γιατί τρεις....


ολόκληρους μήνες ήμουν σε νοσοκομείο των βορείων προαστίων και δεν έβρισκαν τι έχω. Ήμουν ο πιο γερός ασθενής... Έκανα τόσες εξετάσεις, που δεν έχει κάνει άλλος και όλα τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Ένα θετικό, να ξέρω τι έχω, τίποτα... Ώσπου πρήστηκε ένας αδένας πίσω από το αφτί...

Απευθύνθηκα σε έναν καταπληκτικό αιματολόγο, τον πανεπιστημιακό Παναγιώτη Παναγιωτίδη, στο Λαϊκό Νοσοκομείο, ο οποίος βρήκε ότι έχω λέμφωμα. Απλώς ήταν μπελαλίδικο, γιατί έπρεπε να κάνω οκτώ χημειοθεραπείες. Και επειδή φορτώνεται ο οργανισμός με κορτιζόνη αισθάνεσαι κάποια μικροζάλη.

Όταν οι λεμφαδένες παρουσιάζουν ένα είδος διόγκωσης εξωτερικό και εσωτερικό, ο θεράπων γιατρός σου πρέπει να έχει μια εμπειρία σαν του κ. Παναγιωτίδη, για να ανακαλύψει αμέσως με μια απλή εξέταση τι έχεις και να σου δώσει την κατάλληλη χημειοθεραπεία», είχε πει ο Μάκης Ρευματάς για την ασθένειά του.

Ο Μάκης Ρευματάς γεννήθηκε το 1935 στην Αθήνα.