Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Νότης Σφακιανάκης: «Όσοι με συνδέουν με τη Χρυσή Αυγή είναι μ@λ@κ@ς»

Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό, πολλοί τον συνδέουν με την Χρυσή Αυγή ο Νότης Σφακιανάκης; «Είναι μ@λ@κ@ς, απλά τα πράγματα. Δηλαδή τι απόψεις έχω περί πατρίδας και σε τι....


ταυτίζονται με τη Χρυσή Αυγή; Τώρα τι να λέμε; Δεν ανήκω πουθενά πολιτικά. Πώς σε λένε; Χρυσή Αυγή; Εγώ είμαι μαζί σου στο θέμα των μεταναστών. Πώς σας λένε εσάς κύριε; ΠΑΣΟΚ ναι.. είμαι μαζί σας στο θέμα εκείνο το οποίο θεωρώ ότι είναι δίκαιο. Εσάς; Νέα Δημοκρατία... πάλι μαζί σας όταν κάνετε κάτι ή λέτε κάτι και το οποίο θέλετε να κάνετε και θεωρώ ότι είναι δίκαιο. Είμαι μαζί με όλους όσους κάνουν κάτι σωστό. Είμαι ενάντια σε όλους οι οποίοι θεωρώ ότι βλάπτουν ή ότι προβλέπω ότι θα βλάψουν, γιατί είναι πλεονέκτημά μου αυτό» συμπλήρωσε στο Glam ο τραγουδιστής.