Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Τέλος η Τζολί!

Απογοήτευση δοκιμάζουν χιλιάδες θαυμαστές της η Αντζελίνα Τζολί, μετά τις δηλώσεις της στο Channel 4 News ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει την καριέρα της: «Σκέφτομαι πως πρέπει να εγκαταλείψω την..


ηθοποιία, καθώς τα παιδιά μου πλησιάζουν στην εφηβεία και θα έχω πολλά θέματα να "τακτοποιήσω" στο σπίτι». Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός πρόσθεσε ότι «έχω απολαύσει μια μακροχρόνια πορεία στον χώρο του θεάματος. Είμαι ευγνώμων για τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν και για όλες αυτές τις δουλειές. Έχω την ευκαιρία να διηγηθώ πολλές ιστορίες».

Βέβαια, άφησε ένα μικρό παράθυρο ελπίδας ότι δεν θα στερήσει την παρουσία της από το κοινό της λέγοντας: «Υπάρχουν μερικές ταινίες ακόμη τις οποίες θέλω να γυρίσω. Δεν έχω τελειώσει. Είμαι πολύ τυχερή που έχω αυτή τη δουλειά, είναι πολύ ωραίο να ευχαριστιέσαι αυτό που κάνεις. Αλλά αν έφευγα από τον χώρο αύριο κιόλας, θα αφιέρωνα περισσότερο χρόνο στα παιδιά μου. Ξυπνάω το πρωί σαν μητέρα και βλέπω τις ειδήσεις όπως όλοι οι υπόλοιποι, βλέπω τι γίνεται και θέλω να είμαι μέρος του κόσμου με θετικό τρόπο».

Οι "απειλές" της Αντζελίνα έρχονται σε μια περίοδο κατά την οποία ολοκληρώνει τα γυρίσματα του "Maleficent", ενώ πρόσφατα και ο σύντροφός της Μπραντ Πιτ είχε εκφράσει την επιθυμία να βρίσκεται πιο κοντά στην οικογένειά τους και κάποια στιγμή να ασχοληθεί με τη σκηνοθεσία.

Και μέχρι να αποφασίσει να γίνει μητέρα πλήρους απασχόλησης, έχει διάφορα κινηματογραφικά πρότζεκτ στη σειρά: την ταινία της Ντίσνεϊ που θα βγει στις αίθουσες το 2014 και το καρτούν «Kung Fu Panda 3» που θα βγει το 2016 καθώς και σενάρια που ετοιμάζονται, όπως είναι το σίκουελ της περιπέτειας «Salt» και η βιογραφία της «Κλεοπάτρας».

Πάντως τέτοιες δηλώσεις έχουμε ακούσει πολλές κατά καιρούς από διάφορους σταρ του θεάματος. Κι όσο εύκολα λέγονται, άλλο τόσο εύκολα αναιρούνται και διαψεύδονται. Για τα επόμενα 2 με 3 χρόνια, τουλάχιστον, υποθέτουμε ότι η σταρ θα εξακολουθεί να είναι στον αφρό της δημοσιότητας.

Στο μεταξύ, στη συνέντευξη του Channel 4, η Αντζελίνα αναφέρθηκε και στη δράση της ως πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών. Υπέρμαχος μιας καμπάνιας εναντίων των βιασμών ως πρακτική πολέμου, στηρίζει την ειδική ομάδα που στέλνει η Βρετανία στη Συρία για να συλλέξει αποδεικτικά στοιχεία και να βοηθήσει τα θύματα βιασμού. Θυμίζουμε ότι η πρώτη της απόπειρα στη σκηνοθεσία ήταν το αμφιλεγόμενο "In the Land of Blood and Honey", που ανέδειξε την κλίμακα του φαινομένου των βιασμών στον πόλεμο της Βοσνίας. "Δουλεύω πολύ με τους πρόσφυγες. Συναντώ προσωπικά τους ανθρώπους που θέλουν να ιλήσουν γι' αυτό που συμβαίνει στη χώρα τους και που ανακουφίζονται στη σκέψη ότι τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν και να αποδοθούν ευθύνες στους ενόχους" λέει η Τζολί.

ΠΗΓΗ: e-go.gr