Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Μέσι: «Ευτυχώς τώρα νιώθω καλά»

Χαρούμενος και ανακουφισμένος που γλύτωσε τα χειρότερα δήλωσε ο σταρ της Μπαρτσελόνα, Λιονέλ Μέσι, που χτες αποχώρησε τραυματίας από την αναμέτρηση με την Μπενφίκα στο Καμπ Νου. Αναλυτικά οι ....


δηλώσεις του παίκτη της Μπαρτσελόνα στην εκδήλωση της Turkish Airlines: «Στην αρχή φοβήθηκα τα χειρότερα λόγω του πόνου που ένιωσα. Ευτυχώς τώρα νιώθω καλά. Ήταν ένα απλό χτύπημα. Δεν ξέρω, βέβαια, ακόμη αν θα παίξω την Κυριακή. Η ομάδα μπορεί να τα καταφέρει και χωρίς εμένα. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες», δήλωσε ο Αργεντινός επιθετικός και πρόσθεσε: «Πάντα υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού όταν αγωνίζεσαι. Θα μπορούσε να μου συμβεί οπουδήποτε, ακόμη και σε μια προπόνηση».

O ποδοσφαιριστής δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους οπαδούς για την συμπαράστασει, καθώς είπε: «Είμαι ευγνώμων για τις εκδηλώσεις αγάπης του κόσμου. Αυτά τα μηνύματα που έλαβα με κάνουν ευτυχισμένο», τόνισε.

Τέλος, μίλησε για το ρεκόρ των 85 γκολ του Γκερντ Μίλερ, από τον οποίο τον χωρίζει μόλις ένα γκολ: «Δεν μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να σπάσω το ρεκόρ του Γκερντ Μίλερ. Όμως δεν κρύβω πως θα μου άρεσε να το πετύχω, γιατί πρόκειται για μία επίδοση που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια».
gazzetta