Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

"Θα ξεπεράσει Μέσι και Ρονάλντο"

Βέβαιος πως ο Νεϊμάρ μπορεί να γίνει ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής στον κόσμο ξεπερνώντας τους Μέσι και Ρονάλντο είναι ο Ροναλντίνιο. Ο 32χρονος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής ξεκαθάρισε πάντως πως αυτήν τη στιγμή ο Αργεντινός πρώην....


συμπαίκτης του στην Μπαρτσελόνα είναι το απόλυτο αφεντικό. "Ο Κριστιάνο εδώ και χρόνια γράφει ιστορία, όμως ο Μέσι είναι ο κορυφαίος στον κόσμο. Αυτά τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται σε ένα επίπεδο που δεν έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Είμαι σίγουρος πάντως πως ο Νεϊμάρ, όταν αντιληφθεί τις πραγματικές του δυνατότητες, θα γίνει ο καλύτερος στον πλανήτη", δήλωσε ο Ροναλντίνιο στο ESPN.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα χρόνια που αγωνίστηκε στο πλευρό του Μέσι στην Μπαρτσελόνα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτόν και ιδιαίτερα υπερήφανος αφού τον γνώρισα όταν ήταν ακόμη παιδί και ξέρω την πορεία του. Το παιχνίδι που θυμάμαι περισσότερο είναι όταν σημείωσε το πρώτο του επαγγελματικό γκολ το οποίο προήλθε από δική μου ασίστ. Είμαι ευτυχισμένος γιατί είχα την τύχη να είμαι εκεί όταν ξεκινούσε αυτή η ιστορία. Ο Μέσι το ξέρει καλά, θα έχει πάντα μια θέση στην καρδιά μου", κατέληξε σύμφωνα με το sport-fm.gr.