Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Σπύρος Παπαδόπουλος: Φέτος δεν είχα λεφτά να πληρώσω την εφορία!

Σε συνέντευξη στη Real Life ο Σπύρος Παπαδόπουλος μίλησε για τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που είχε να αντιμετωπίσει τη φετινή χρονιά. «Φέτος πλήρωσα εφορία 160.000 ευρώ, δεν είχα τα λεφτά. Έκανα μια περιοδεία με το θέατρο για να προσπαθήσω να τα βρω. Ταλαιπωρήθηκα. Εγώ...


με την οικονομία είμαστε τσακωμένοι. Όσα χρήματα και να βγάλω, ποτέ δεν έχω χρήματα. Οι πολυτέλειες για μένα είναι η μηχανή μου και το σκάφος μου. Επίσης προσπάθησα να δώσω ότι καλύτερο μπορούσα στο παιδί μου, καλά σχολεία κλπ».
Τέλος, μίλησε για την ελληνική showbiz. «Εγώ δεν εκπροσωπώ την σόουμπιζ. Αυτοί που την εκπροσωπούν είναι περίπου ηθοποιοί, περίπου κάτι άλλο... και το χρειάζονται όλο αυτό».