Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Προσαρμογή ή «θάνατος» για τις εφημερίδες στην ψηφιακή εποχή

Ο κλάδος των εκδόσεων εφημερίδων σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται σε αναταραχή, καθώς τα έσοδα από τις διαφημίσεις σημειώνουν απότομη πτώση, η διείσδυση της ευρυζωνικότητας αυξάνεται και μια πληθώρα ψηφιακών συσκευών που προσφέρουν ψηφιακό περιεχόμενο κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά.

Σε αυτή την εποχή της αβεβαιότητας θα επιβιώσουν όσοι προσαρμόζονται γρήγορα στην πρόκληση μιας μεταβαλλόμενης αγοράς, ενώ όσοι συνεχίζουν να βασίζονται σε παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα θα χάσουν μερίδιο αγοράς. Ποια μορφή, λοιπόν, θα έχουν οι επιτυχημένες εφημερίδες τα επόμενα χρόνια; Σύμφωνα με την μελέτη της PwC, οι εκδότες θα πρέπει :

- Να αντιμετωπίζουν την αυξημένη ζήτηση από το αναγνωστικό κοινό για ειδήσεις ειδικού περιεχομένου, ενώ θα πρέπει να συνεχίσουν να παρέχουν ειδήσεις για το ευρύτερο κοινό.

- Να ενισχύουν το online περιεχόμενό τους απευθυνόμενοι σε συγκεκριμένες αγορές και διανέμοντάς το μέσα από πολλαπλές πλατφόρμες.

- Να συνάπτουν στρατηγικές συνεργασίες με άλλους παρόχους περιεχομένου για να προσεγγίσουν συγκεκριμένο κοινό. Όμως για να το επιτύχουν, θα πρέπει να έχουν ως προτεραιότητα την επένδυση σε CRM και σε συστήματα διαχείρισης περιεχομένου.