Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Η γυμνή πρό(σ)κληση της Τζούλιας, το... στήσιμο και οι βιτρίνες του Άμστερνταμ!

Εδώ είμαι, κερνάω σαμπάνια, θα μπορούσε να λέει σε κάποιον, γιατί σίγουρα με κάποιον μιλάει στη φωτό. Άραγε ήταν δική της ιδέα να βγει στο μπαλκόνι ή του (υποτιθέμενου) μάνατζέρ της Ρέβη με τον οποίο είναι μαζί στη Ρόδο προκειμένου να προκαλέσει ή να προσκαλέσει; Το ξέρουμε ότι Αύγουστος είναι, κρίση υπάρχει, οι έμποροι βγάζουν την πραμάτεια τους στο ξεπούλημα... Μα η τέχνη είναι εμπόριο; Αλλά η Τζούλια Αλεξανδράτου δεν είναι καλλιτέχνις; Τη χτύπησε κι αυτή η κρίση και δεν μπορεί να βρει πίστα για το χειμώνα; Γιατί θα μου πείτε...

Και οι τραγουδομοντέλες έχουν ψυχή και μαζί κι ανάγκες! Έτσι προφανώς έστησε αυτή τη φωτογράφηση- γιατί βγάζει μάτι το στήσιμο, δεν το συζητάω. Οι λήψεις είναι από αριστερό μπαλκόνι και από κάτω και η Τζούλια είναι... καραστημένη! Όσο για τη σαμπάνια είναι σαμπάνια; Και πίνεται ή είναι απ' αυτές που της έστελναν στην πίστα το χειμώνα οι θαμώνες που εκτιμούσαν τα... φωνητικά της προσόντα;

Πάντως αυτό το... μπαλκονάτο ξεγύμνωμα μάλλον ερμηνεύεται σαν κάλεσμα για μια επαγγελματική πρόταση. Άντε και στο επόμενο... μπαλκονάτο στριπτίζ κράτα κι ένα μικρόφωνο... αχρείαστο να' ναι! Αν και εμένα όλο αυτό το concept μου φαίνεται φτηνό. Μου θυμίζει κάτι από το Άμστερνταμ και τα κορίτσια-που δεν τραγουδάνε- που κάνουν στριπτίζ στις βιτρίνες!