Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

48χρονη ελληνίδα blogger ψάχνει άτομα για ομαδικά όργια!!

Ελληνίδα νοικοκυρά σε απόγνωση και εθισμένη στα «gangbangs» και στο δημόσιο ομαδικό σεξ δημιούργησε ένα από τα πιο «καυτά» blog στο Διαδίκτυο και ζητεί άτομα για συμμετοχή σε όργια!

Οσο απίστευτο κι αν ακούγεται μία 48χρονη (Ε.Μ.), θέλοντας να ζήσει την απόλυτη ηδονή χωρίς φόβο και πάθος, έφτιαξε το συγκεκριμένο blog, το οποίο φρόντισε να διακοσμήσει μάλιστα με δεκάδες φωτογραφίες της και βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστεί παίρνοντας μέρος σε όργια όπου συμμετέχουν περισσότερα από έξι άτομα.

Οι φωτογραφίες και το οπτικοακουστικό υλικό είναι ιδιαίτερα «σκληρά» και... έχουν τραβηχτεί σε πάρκα, δημόσιες τουαλέτες, κτίρια, ακόμη και σε πλατείες, ενώ οι παρτενέρ της λίγο πριν ξεκινήσουν την «ερωτική περιπέτεια» φροντίζουν να γράφουν με κόκκινη μπογιά διάφορα «συνθήματα» στο σημείο του σώματός της που θέλουν να εκσπερματώσουν ή τους «φτιάχνει» περισσότερο.

Αν αναρωτιέστε γιατί αυτή η γυναίκα προτιμά το συγκεκριμένο τρόπο για να εκδηλώσει τα άγρια σεξουαλικά της ένστικτα, η ίδια μέσα από το blog της απαντά: "Δεν είμαι πιτσιρίκα και ξέρω πολύ καλά τι θέλω, τι μου αρέσει, τι κάνω και γιατί το κάνω. Είναι περιττό λοιπόν κάποιοι να προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν είναι σωστά όλα όσα ζητάω, θέλω και μου αρέσουν. Ισως αν ήμουν στην ηλικία των 20 να τους άκουγα, άλλα στα 48 μου χρόνια… δύσκολα τα πράγματα...."

Υ.Γ. Οι εικόνες είναι σκληρές και ακατάλληλες.. Αν εισαι άνω των 18 και ενδιαφέρεσαι τότε μπορείς να βρείς το blog εδω