Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο internet

Επίσης, το πρώτο τρίμηνο του 2009 η διαφημιστική δαπάνη σημείωσε άνοδο 55% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο... του 2008 και το δεύτερο τρίμηνο του 2009 σημειώθηκε άνοδος 28% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2008. Ο πρώτος κλάδος σε δαπάνη ήταν εκείνος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, από τον οποίο αντλήθηκαν 6 εκατ. ευρώ για διαδικτυακή διαφήμιση.
Σύντομα πάντως και η Μediaservices, η υπηρεσία έρευνας για τη διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και τις εφημερίδες, θα εντάξει και το Διαδίκτυο στις μετρήσεις της. Στη Μεγάλη Βρετανία, η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το πρώτο εξάμηνο ξεπέρασε το 1,75 δισ. στερλίνες. Ετσι, το Ιnternet ξεπέρασε την τηλεόραση και έγινε το πρώτο σε διαφημιστική απορρόφηση μέσο.