Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Και η ομορφότερη Ελληνίδα πολιτικός, είναι η...

Και ναι κυρίες και κύριοι… έχουμε τη νικήτρια!

Πριν ανακοινώσω το όνομά της, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας. Το κείμενο διαβάστηκε από 7.000 περίπου άτομα και ψήφισαν 456 αναγνώστες, παρά τον περίεργο τρόπο της ψηφοφορίας.

Η αλήθεια είναι πως το σύστημα ήταν διάτρητο, καθότι μόνος μου έκανα την καταμέτρηση και σίγουρα κάπου θα υπέπεσα σε λάθη. Δεν μπορώ να ξέρω αν κάποιοι ψηφίσατε δύο φορές, αλλά το θεωρώ απίθανο, αφού κι εσείς κι εγώ, λάβαμε μέρος σ’αυτό το παιχνίδι καθαρά για το χαβαλέ μας.

Σύντομα θα έρθουν και τα αντρικά (…) καλλιστεία, με καλύτερο σύστημα ψηφοφορίας.

Νικήτρια λοιπόν….

(έπιασε όπως καταλάβατε η προπαγάνδα μου)

….

….

Η Έλενα Ράπτη, με πολύυυυυ όμως μικρή διαφορά από την Εύα Καϊλή! Και τρίτη η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Αναλυτικά:
Ορίστε και ένα αφιέρωμα στις τρεις μεγάλες νικήτριες, για τα μάτια σας μόνο.

Μερικές θα καταλάβατε την «κατινιά» μου εδώ. Έκοψα τη φάτσα του Μαρακάκη!
Στο tag αυτής της φωτογραφίας στην Eurokinissi, γράφει: ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙΛΗ ΚΑΪΛΗ ΕΥΑ ΚΟΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Αν είναι αδερφή σου, που την έκρυβες τόσο καιρό ρε Εύη;;;;;;;;;;;;
Επειδή ξέρω τι ερώτηση θα μου κάνετε μερικοί εκνευριστικοί και σχολαστικοί, θα σας απαντήσω: Τα άλλα πόδια που διακρίνονται στην πάνω εικόνα, είναι της Βόζεμπεργκ.

Διευκρινήσεις
Ξέχασα φυσικά και άλλες υποψηφιότητες. Οι πιο πολλοί μού είπατε για την Μπιρμπιλή. Επειδή η υπουργός δεν είναι εκλεγμένη, δεν είδα το όνομά της στη λίστα των ονομάτων του κοινοβουλίου και μου διέφυγε…
mediasoup