Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Η εξομολόγηση της Πετρούλας

Την καρδιά της άνοιξε η Πετρούλα στην εκπομπή "Μεσημεριανό Express" με την Λόη. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: "Δεν έχω βαρεθεί αυτό που κάνω. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τον εαυτό μου και τη δουλειά μου. Άλλωστε αν δεν σου αρέσει αυτό που κάνεις, δεν μπορείς να το κάνεις καλά, όπως το κάνω εγώ. Έχω και ανθρώπους που.. με εμπιστεύονται. Τον λατρεύω τον κύριο Μαλέλη. Είναι τόσο ήρεμος, τόσο καλός και τόσο ευγενικός άνθρωπος".

Δεν παρέλειψε να αναφέρει και για την προσθετική στήθους που έκανε και για το πόσο πολύ την βοήθησε στην δουλειά της: "Η προσθετική επηρέασε θετικά την ψυχολογία μου. Απ’ τη στιγμή που συνέβη αυτό σίγουρα με βοήθησε και στη δουλειά". Και αναρωτιόμαστε εμείς, πως μια πλαστική στήθους μπορεί να σε βοηθήσει να λες τον καιρό;;;