Δεν αγοράζουμε εύκολα μέσω Internet
Οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας για την χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά, το κοινό παραμένει επιφυλακτικό σχετικά με τις αγορές μέσω internet. Από το σύνολο των αγορών για προσωπική χρήση στο πρώτο τρίμηνο του 2009, μόλις το 16,2% του συνόλου έγινε μέσω διαδικτύου. Βέβαια σε σχέση με... την προηγούμενη χρονιά (2008) υπήρξε αύξηση κατά 18,2% στο ηλεκτρονικό εμπόριο.Οι περισσότεροι που αγοράζουν μέσω internet είναι άτομα ηλικίας 25-34 ετών, μισθωτοί και απόφοιτη ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης. Τα προϊόντα που επιλέγουμε είναι κυρίως εισιτήρια για εκδηλώσεις (θέατρο, συναυλίες, κινηματογράφοι), εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή και ηλεκτρονικές συσκευές.
mediasoup