Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Θα έχει την ίδια τύχη;;;

Αυτό και αν είναι βόμβα. Σήμερα στο πάνελ της Χριστίνας Λαμπίρη ήταν καλεσμένη η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Εκεί μίλησε για όλα.. Μίλησε όμως και για την Τζούλια. Σε παλαιότερη συνέντευξη της είχε πει πως το είδωλο της είναι η Τζούλια.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το θέμα είπε: "Ό,τι και να λένε τη θεωρώ μια βασίλισσα στη ζωή της. Αυτό μου βγάζει αυτή η γυναίκα. Είναι ένα είδωλο για πολύ κόσμο. Τη θαυμάζω γιατί είναι πανέμορφη. Δεν λέω ότι μου αρέσει η πορεία της αλλά αντέχει σε όσα και αν της κάνουν.

Δεν λέω "μοιάστε στην Τζούλια". Όσο για το DVD, δεν μου άρεσε αλλά ούτε το 'χω δει. Μου το έλεγαν όλοι. Ήμουν...
πάρα πολύ στεναχωρημένη γιατί δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο". Ας ελπίζουμε ότι δεν θα πάρει και αυτή το δρόμο της Τζούλιας...