Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Καταγγελια για τις αξιολογησεις στο skroutz.gr

Όπως ολοι γνωριζουμε στο http://www.skroutz.gr/ βρισκουμε τις χαμηλοτερες τιμες σε πολλα προιοντα. Αν θα προσεξετε διπλα απο το καθε καταστημα εχει και τις αξιολογησεις τις οποιες και καποιοι τις λαμβανουν σοβαρα υποψιν τους για την τελικη αποφαση τους.

Δυστυχως ομως ολα ειναι ενα ωραιο παραμυθακι αφου οι υπευθυνοι του σκρουτζ δεν αφηνουν τιποτα στην τυχη! Τι εννοω; Πηρα καποιο προιον απο καταστημα που συνεργαζεται με το σκρουτζ. Ειχα προβλημα με την συσκευασια και διαμαρτυρηθηκα στο καταστημα απο το οποιο με διαβεβαιωσαν ολα θα γινουν οπως πρεπει...

Τελικα τιποτα δεν εγινε, ετσι εγραψα στις αξιολογησεις του σκρουτζ (αρνητικα) και αφου περασε και εγω δεν ξερω ποσο καιρος ειδα την αξιολογηση μου μαζι με την απαντηση του καταστηματος. Η απαντηση βεβαια ηταν οπως εξυπηρετουσε το καταστημα και γεματη ανακριβειες...

Γραφω εκ νεου απαντηση-συμπληρωμα στις ανακριβειες του καταστηματος αλα οπως καταλαβαινετε χαθηκε στο δρομο... ετσι καταλαβα οτι τα περισσοτερα καταστηματα (οχι ολα) μαγειρευουν τις αξιολογησεις...

ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ, ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ...
"αναγνωστης"