Stop στα γιαουρτώματα!!!
Οι ανατιμήσεις των προϊόντων ξεκίνησαν μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων. Και φυσικά, μετά το γιαούρτωμα Παναγόπουλου και επειδή ο Έλληνας εύκολα το πετάει το γιαουρτάκι, έσπευσαν οι εταιρείες γαλακτοκομικών να εκμεταλλευτούν την προβλεπόμενη αύξηση ανάλογων περιστατικών.Έτσι, είδα στο DIA το Δέλτα Advance που πουλιότανε 1,78 η συσκευασία των δύο, σήμερα να πουλιέται... 1,85, δηλαδή αύξηση 4%...
Άρα, ακούστε με που σας λέω, βρείτε άλλους τρόπους να δείξετε την ευχαρίστησή σας για τα νέα μέτρα, το γιαούρτωμα κοστίζει!!!
aletri