"Επιλεκτική εξυπηρέτηση πελατών"
"Θέλω να καταγγείλω την πρακτική του καταστήματος του Γερμανού στο Μεσολόγγι, που έχει σχέση με επιλεκτική εξυπηρέτηση πελατών ανάλογα με το τι επιθυμούν να κάνουν.Και συγκεκριμένα για μία εβδομάδα συνεχώς πήγαινα για να κάνω την ταυτοποίηση του καρτοκινητού μου και δεν με εξυπηρέτησαν λέγοντας στην αρχή ότι είναι εκτός του σύστημα ενώ τις τελευταίες ημέρες διώχνει τους πελάτες λέγοντας ότι ταυτοποιήσεις καρτοκινητών γίνονται μόνο... 9-11 το πρωί.
Δηλαδή τις ώρες αιχμής ΔΕΝ κάνει ταυτοποιήσεις. Αντίθετα αν αγοράσεις καινούριο νούμερο τότε ΚΑΝΕΙ την ταυτοποίηση.
Με λίγα λόγια, σε κοιτάνε στην τσέπη. Αν έχουν να κερδίσουν κάτι, τότε σε εξυπηρετούν, αν είναι μία δουλειά αγγαρείας... σε διώχνουν. Απέναντι από τον Γερμανό υπάρχει το κατάστημα του ΟΤΕ, που κάνει ταυτοποιήσεις ΟΛΗ την ημέρα.
Και ερωτώ γιατί αυτή η διαφορά στην εξυπηρέτηση? Αυτό δεν είναι δουλειά που έτσι και αλλιώς είμαστε υποχρεωμένοι από τον Νόμο να κάνουμε? Γιατί μας ταλαιπωρούν? Μήπως τελικά οι ιδιώτες δεν είναι αγγελούδια?
Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσω στο συγκεκριμένο κατάστημα. Προτιμώ να πάω σε άλλο κατάστημα Γερμανού στο Αιτωλικό, Αγρίνιο ή Ναύπακτο ή στο κατάστημα του ΟΤΕ."
Αναγνώστης