Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Μετά απο αυτή τη φωτογράφηση...

ΗΡΘΕ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ!!!

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη έκανε την αυτοκριτική της. Δηλώνει ευθαρσώς ότι έχει μετανιώσει για τον τρόπο που έχει διαχειριστή την δημόσια εικόνα της, ενώ αποκαλύπτει ότι δεν θα ξανακάνει γυμνή φωτογράφηση!! Αυτά Δήμητρα, τα έχουμε ακούσει πολλές φορές.. Συγκεκριμένα αναφέρει: "Δεν είμαι μόνο μια κρεμάστρα για ρούχα. Έχω και ψυχή. Σκεφτόμουν αυτές τις ημέρες να πάω σε ένα μοναστήρι 3-4 μέρες να ηρεμίσω πάρα πολύ. Θέλω απλά να... ησυχάσω και να σκεφτώ. Ηρεμία και προσευχή χρειάζομαι αυτή τη στιγμή, τίποτε άλλο. Υπάρχουν πράγματα που βλέπω καθημερινά, όσο καιρό είμαι, που δεν μου αρέσουν καθόλου. Πράγματα που δεν μου ταιριάζουν και δεν είμαι εγώ αυτή. Πιστεύω ότι έκανα λάθη και θα τα βρω μπροστά μου" δήλωσε το μοντέλο.

Και συμπληρώνει: "Και εσένα αν σε σύγκριναν με κάτι που αυτή τη στιγμή όλοι το κατηγορούν και σου έλεγαν ότι θα γίνεις έτσι, δεν θα σε ενοχλούσε; Δεν είναι ότι πιο όμορφο να σου το λένε. Και για τη Τζούλια θέλανε όλοι τους να γίνει έτσι. Η Τζούλια τους έδωσε αυτό που ήθελαν και πάλι δεν είναι κανείς τους ευχαριστημένος. Από μένα θέλουν να τους δώσω αυτό που θέλουν, εγώ δεν θα τους το δώσω. Έχω κάνει λάθη μεγάλα, πολύ μεγάλα πιστεύω. Ίσως να βιάστηκα να τις έκανα (σ.σ. τις sexy-γυμνές φωτογραφίσεις). Δεν ήταν η σωστή χρονική στιγμή και βιάστηκα. Τώρα θα το δείξει ο χρόνος και η πορεία και θα τα βρω όλα μπροστά μου. Δεν νομίζω να ξανακάνω γυμνό. Δεν θέλω να ξανακάνω γυμνό".