Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Ράδιο Αρβύλα VS Πα-πούστης

Στην αντεπίθεση περνάει ο γνωστός σε όλους μας πλέον πα-πούστης Τζούλιας με αφορμή το ανέκδοτο του Κανάκη με το λεβιέ και τα σχόλια που έγιναν γενικά στην εκπομπή για το προσωπό του. Στο σύντομο δελτίο τύπου που σύνταξε στάζει φαρμάκι για τους παρουσιαστές και αναφέρει πως και η σάτιρα έχει τα όρια της: "Εκεί χάνεται η μπάλα. Εκεί σταματάς να... χαμογελάς. Θυμώνεις".

Για το σημείο του ανέκδοτου με τον λεβιέ αναφέρει: "Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Ανοησία; Κακοήθεια; Απωθημένο; Άλλο σάτιρα και άλλο προσβολή". Και προσθέτει: "Αν το έχει δοκιμάσει και του άρεσε ας μοιραστεί την εμπειρία του, δεν είναι κακό". Δεν σταματάει όμως εδώ ο δραστήριος μανατζερ-σκυλακι-παπουστης Τζούλιας κάνοντας επίθεση στους Ράδιο Αρβύλα λέγοντας: "Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που ερωτοτροπεί κάθε βράδυ με τον floor manager στέλνοντας φιλάκια... Σίγουρα δεν έχω εγώ την ανάγκη να παριστάνω κάτι που δεν είμαι. Σίγουρα δεν έχω την ανάγκη να μοιραστώ φωνακτά με τους τηλεθεατές κρυφές ερωτικές μου επιθυμίες". Θα έχει ενδιαφέρον τώρα να δούμε τι θα απαντήσουν τα παιδιά το βράδυ...