Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Νικητής ο Γουέμπερ το 1-2 η Red Bull

Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν ο νικητής στο Grand Prix του Μονακό κατακτόντας την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Διπλά κερδισμένη βγήκε η ομάδα της Red Bull αφού ο Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε δεύτερος κάνοντας το 1-2 για την Red Bull. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Ρ.Κούμπιτσα που έχασε την δεύτερη θέση από τον Φέτελ κατά την εκκίνηση.

Εξαιρετική εμφάνιση από τον Φ.Αλόνσο ο οποίος μετά το χθεσινό ατύχημα αναγκάστηκε να εκκινήσει τελευταίος από το pit lane όμως η εμφάνισή του και η στρατηγική της Ferrari τους έδωσαν την έβδομη θέση.

Με την εκκίνηση είδαμε τον Ρ.Κούμπιτσα που βρισκόταν στην δεύτερη θέση να προσπαθεί λανθασμένα να κλείσει τον δρόμο στον Φέτελ για να σιγουρέψει την θέση του. Το αποτέλεσμα ήταν ο Σ.Φέτελ να βρεθεί στη δεύτερη θέση εκμεταλλευόμενος το λάθος του Πολωνού ο οποίος.. κινδύνεψε να χάσει την θέση του και από τον Φ.Μάσα που ακολουθούσε. Στις πιο πίσω θέσεις πολύ καλή εκκίνηση είχε ο Ρ.Μπαρικέλο που κατάφερε μετά την πρώτη στροφή να βρίσκεται στην 6η θέση μπροστά από τις δυο Mercedes GP των Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ.

Πριν καλά καλά ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχαμε και την πρώτη είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά από το ατύχημα του Ν.Χούλκενμπεργκ ο οποίος έπεσε με δύναμη στις μπαριέρες κατά το πέρασμά του από το τούνελ της πίστας.

Και ενώ τα 23 μονοθέσια ακολουθούσαν το αυτοκίνητο ασφαλείας ο Τζ.Μπάτον έγινε το δεύτερο θύμα του αγώνα καθώς μια βλάβη στον κινητήρα της Mclaren τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Ο Βρετανός έδειξε να αντιμετωπίζει από την αρχή προβλήματα όταν κατά την εκκίνηση έπεσε στην 11η θέση για να ακολουθήσει η εγκατάλειψη στο ξεκίνημα του τρίτου γύρου.

Την στιγμή που το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα ο Φ.Αλόνσο ξεκινούσε την δύσκολη προσπάθειά του βγαίνοντας από το pit lane από όπου και εκκινούσε λόγω του ατυχήματος στα δοκιμαστικά. Ο Ισπανός αφού αρχικά είχε κολλήσει πίσω από την Virgin του Λούκας ντι Γκράσι κατάφερε να τον προσπεράσει στον 11ο γύρο για να ακολουθήσουν τρεις ακόμα προσπεράσεις στους Γ.Τρούλι, Τ.Γκλοκ και Χ.Κοβαλάινεν μέχρι τον 16ο γύρο.

Κάπου εκεί τα μονοθέσια άρχισαν να μπαίνουν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Με αυτό τον τρόπο ο Μ.Σουμάχερ ανέκτησε την θέση του από τον Ρ.Μπαρικέλο χάρη στην δουλειά των μηχανικών του.

Στον 31ο γύρο ένα πρόβλημα στο πίσω αριστερά ελαστικό του Ρ.Μπαρικέλο ήταν η αιτία ο Βραζιλιάνος πιλότος να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να πέσει στις μπαριέρες και να οδηγήσει το αυτοκίνητο ασφαλείας για μια ακόμη φορά στην πίστα.Ενδεικτική του πόσο εκνευρισμένος ήταν ο Μπαρικέλο ήταν η κίνησή του αμέσως μετά την ακινητοποίηση της Williams να πετάξει το τιμόνι μέσα στην πίστα.

Λίγο πριν το τέλος του αγώνα ένα περιστατικό μεταξύ των Τρούλι και Τσάντχοκ άλλαξε και πάλι τις ισορροπίες. Ο Γ.Τρούλι σε μια βεβιασμένη προσπάθεια χτύπησε στο πλάι το μονοθέσιο του Κ.Τσάντχοκ και στη συνέχεια πέρασε πάνω από την HRT του Ινδού πιλότου. Τα δύο μονοθέσια έμειναν ακινητοποιημένα στην άκρη της πίστας με την Lotus να έχει μείνει πάνω από την HRT. Στο replay φάνηκε πόσο τυχερός ήταν ο Κ.Τσάντχοκ ο οποίος την στιγμή που είδε την Lotus να περνάει από πάνω του προσπάθησε να σκύψει και με τα χέρια του να προστατέψει το κεφάλι του.

Μετά από αυτό το περιστατικό όπως ήταν αναμενόμενο μπήκε στην πίστα και πάλι το αυτοκίνητο ασφαλείας και παρέμεινε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας που βρήκε τον Μ.Γουέμπερ να πανηγυρίζει την δεύτερη φετινή του νίκη και την ομάδα της Red Bull για το 1-2.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μετά την ολοκλήρωση του Grand Prix στο Μονακό:

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 6 Mark Webber RBR-Renault 78 Winner 1 25
2 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 78 +0.4 secs 3 18
3 11 Robert Kubica Renault 78 +1.6 secs 2 15
4 7 Felipe Massa Ferrari 78 +2.6 secs 4 12
5 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 78 +4.3 secs 5 10
6 3 Michael Schumacher Mercedes GP 78 +5.7 secs 7 8
7 8 Fernando Alonso Ferrari 78 +6.3 secs 24 6
8 4 Nico Rosberg Mercedes GP 78 +6.6 secs 6 4
9 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 78 +6.9 secs 12 2
10 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 78 +7.3 secs 10 1
11 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 78 +8.1 secs 13

12 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 78 +9.1 secs 17

13 12 Vitaly Petrov Renault 73 +5 Lap 14

14 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 70 +8 Lap 23

15 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 70 +8 Lap 19

Ret 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 58 +20 Laps 18

Ret 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 58 +20 Laps 22

Ret 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 30 +48 Laps 9

Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 26 +52 Laps 16

Ret 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 25 +53 Laps 21

Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 22 +56 Laps 20

Ret 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 21 +57 Laps 15

Ret 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 2 +76 Laps 8

Ret 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 0 + secs 1

f1ingreece