Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Δηλώνει ερωτευμένη με τον Γάλλο..

Η Τζούλια για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά! Είχαμε ησυχάσει λίγες μέρες γιατί το κορίτσι είχε χτυπήσει το ποδαράκι του και είχε κόψει τις πολλές, πολλές εμφανίσεις, αλλά επειδή μας νοιάζεται και δε θέλει να μας λείψει και πολύ είπε να επιστρέψει δυναμικά!!! Τώρα λοιπόν η Τζούλια δηλώνει? «ερωτευμένη»!!!

Και όχι δεν είναι ερωτευμένη με τον επιχειρηματία με τον οποίο υποτίθεται ότι θα παντρευόταν μετά το Πάσχα. Η Τζούλια βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπο του Γάλλου παρτενέρ της στο «απαγορευμένο» της DVD, Ίαν Σκοτ!!! Ναι, ναι καλά διαβάζετε... Ένα πορνό dvd έφερε... κοντά δύο ανθρώπους!!! Πολύ συγκινητικό, δεν νομίζετε;;; Η Τζούλια δηλώνει τρελά ερωτευμένη με τον Ίαν προσθέτοντας: «Στα μάτια του βλέπω τον κόσμο όλο»!!!

Τι λες βρε παιδί μου; Οι δυο τους αν και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του καυτού dvd δεν είχαν πολλά, πολλά, μετά με όλο το ντόρο που έγινε, απέκτησαν σύμφωνα με την ξανθιά καλλονή μια τρυφερή σχέση. «Με τον ντόρο που έγινε, η ψυχολογική μου κατάσταση δεν ήταν και τόσο καλή. Οι γονείς μου ήταν εναντίον μου και ο μοναδικός άνθρωπος που ήταν δίπλα μου ήταν ο Μένιος. Κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό του. Ήταν ο Ίαν, ο οποίος ζητούσε να μου μιλήσει.

Τα λόγια του άγγιξαν την καρδιά μου. Μου είπε να μη στενοχωριέμαι και πως όλη αυτή η θύελλα θα περνούσε
», λέει η Τζούλια. Η ίδια λέει ότι ο Ίαν ήταν ο μοναδικός που δεν προσπάθησε να εκμεταλλευθεί τη φήμη της και το όνομά της. Εδώ και λίγες εβδομάδες είναι λέει ζευγάρι, αλλά δεν ξέρει αν τελικά αυτός είναι ο ιππότης που περιμένει. «Θα δείξει ο χρόνος. Άλλωστε βαριέμαι εύκολα.

Ίσως όμως να είναι αυτός ο ένας και μοναδικός. Άλλωστε είναι ο μόνος που με έχει κάνει να αισθανθώ τόσο όμορφα
»!!! Τι να πει κανείς; Μπράβο παιδιά, άντε και καλές δουλειές!!!
Espresso