Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Δεν τελειώνουν τα θρίλερ εδώ..

Σε συνέντευξη της για περιοδικό, η Μαριάννα Ντούβλη μας εξομολογείται πως έχει γυρίσει άλλες 2 πορνοταινίες.. Ότι δεν κατάφερε να κάνει η Τζούλια, το έκανε η Μαριάννα.. Τριλογία θρίλερ δηλαδή, κάτι σαν το Saw ένα πράγμα.. Δείτε τι άλλο δήλωσε..

Για την αναγνωρισιμότητα που απέκτησε δηλώνοντας δημόσια πως θέλει να φάει τη Μενεγάκη: «Το πρότυπό μου, ως ξανθιά και γαλανομάτα, ήταν η Ελένη Μενεγάκη. Πολλοί με έβλεπαν κι έλεγαν "η νέα Ελένη Μενεγάκη". Έτσι μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό. Θεώρησα ότι η συγκεκριμένη ατάκα ήταν ωραίο επικοινωνιακό τρικ και έτσι βγήκα και την είπα στα.. πρωινάδικα. Δεν είμαι ανθρωποφάγος».

Για τα παραπανίσια κιλά της: «Ξέρω ότι είμαι θεά, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Καλύτερα να είμαι χυμώδης παρά ανορεκτική».

Για τον Σπύρο Ρέβη στο ρόλο του μάνατζέρ της: «Είναι αυστηρός, αλλά παράλληλα πολύ καλός σύμβουλος. Με μαλώνει, τσακωνόμαστε, αλλά είναι σωστός κριτής. Στο τέλος κάνω αυτό που θέλει εκείνος, αν και είμαι αντιδραστική».

Πόσο δυσκολεύτηκε να γυρίσει το «Sex in the City of Athens»;
«Ήταν σαν να το έκανα εκατό χρόνια. Δεν ντράπηκα και δεν ένιωσα καθόλου άσχημα. Πάντως, πρέπει να σου πω ότι δεν έγινε για τα λεφτά, ήταν πολύ μικρό το ποσό. Όπως και η Πάρις Χίλτον κάνει διάφορα πράγματα για να προκαλεί, έτσι λειτούργησα κι εγώ».

Για το ενδεχόμενο να ξαναγυρίσει ταινία πορνό στο μέλλον: «Έχω ήδη γυρίσει άλλες δύο: είναι τριλογία, σαν τον "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"»!

Τέλος, φαίνεται πως το «Sex in the City of Athens» της βγήκε σε κάλο, αφού εκτός από τις καλές πωλήσεις του DVD, βοήθησε και στην περαιτέρω γνωριμία της με τον παρτενέρ της, Δημήτρη, όπου όπως η ίδια λέει: «Είχαμε πολύ καλή χημεία. Όλο το Σαββατοκύριακο ήμασταν μαζί στον Αστέρα μέσα σε καμπάνα για να μη μας βλέπουν τα αδιάκριτα βλέμματα».