Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Μπακογιάννη: "Κάποιοι έβγαλαν χρήματα"

Φοβερή διαπίστωση έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη σε συνέντευξη της σε Κυριακάτικη εφημερίδα.. Δήλωσε πως κάποιοι έβγαλαν χρήματα απο τις ανταλλαγές στην υπόθεση του Βατοπαιδίου.. Σε ερώτηση για το αν ήταν σκάνδαλο, απαντά χαρακτηριστικά: "Κατά τη γνώμη μου, ήταν. Οχι αναφορικά με την πολιτική απόφαση της Νέας Δημοκρατίας να κάνει τις ανταλλαγές, αυτή κρίνεται αν ήταν.. σωστή ή λάθος, Από αυτές τις ανταλλαγές όμως κάποιοι σίγουρα έβγαλαν χρήματα".

"Χρειάζεται να εξεταστεί ποιος, πώς, με τι μελέτες με ποιο κόστος για το Δημόσιο έκανε αυτές τις ανταλλαγές και πώς πάρθηκαν αυτές οι αποφάσεις. Αυτό δεν έγινε, άρα η Εξεταστική για το Βατοπαίδι ήταν στην ουσία μια τρύπα στο νερό", προσθέτει. Παραδέχθηκε ότι ο κόσμος θέλει να δει τους υπεύθυνους φυλακή και προσθέτει πως η υπόθεση δεν έχει νομικές προυποθέσεις.

Σχετικά με την SIEMENS και τις επαφές που είχε με τον Χριστοφοράκο, η Μπακογιάννη δήλωσε πως "Στην ιστορία της Ζίμενς έχω φάει απίστευτη λάσπη για τη δημόσια κοινωνική μου σχέση με τον Χριστοφοράκο. Εχω πει πολλές φορές κι είναι γνωστό σε όλους πως ήταν συμμαθητής μου και επί πολλά χρόνια πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου. Επαφές ήταν φυσικό να υπάρξουν. Κι ας μην ήταν τόσες όσες μου χρεώνουν, ουδέποτε τις έκρυψα. Δεν ήταν μυστικές, υπόγειες, περίεργες. Ξέρετε, αυτές είναι που φέρνουν τις μίζες. Οταν είναι καθαρός ο ουρανός τις αστραπές δεν τις φοβάται".