Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Κόντρα Λάτσιου με Κορομηλά..

Καπνούς έβγαλε η Ρούλα Κορομηλά, όταν πληροφορήθηκε ότι ο Γιάννης Λάτσιος, αναφέρθηκε στο εγχείρημά της -να παρουσιάσει το Greek Idol- με? όχι και τα πιο κολακευτικά σχόλια. «Εγώ σαν Γιάννης ήθελα να την δω σε κάτι πιο πρωτοποριακό και κάτι πιο καλό ως προϊόν», είπε συγκεκριμένα ο Γ. Λάτσιος, που την χαρακτήρισε μάλιστα «παλιά καραβάνα».

Η κ. Κορομηλά ενημερώθηκε για την συνέντευξη του κ. Λάτσιου στον «αέρα» της ραδιοφωνικής της εκπομπής και όσο και αν ήθελε να μείνει ψύχραιμη δεν τα κατάφερε! «Τι είπε πάλι για μένα;», ρώτησε τον συνεργάτη της και όταν αυτός την ενημέρωσε πήρε... φόρα! «Γιατί κάνει η τηλεόραση κάτι πιο πρωτοποριακό; Κάνουν και αυτοί κάτι πιο πρωτοποριακό βρε Γιάννη μου, γλυκέ μου;», αναρωτήθηκε και αυτό το «γλυκέ μου» στο τέλος όλο? μέλι.

«Τι πρωτοποριακό κάνετε; «Ελλάδα έχεις Ταλέντο» και «Dancing with the Stars» κάνετε. Που είναι το πρωτοποριακό;», πρόσθεσε με ανεβασμένους πλέον τους τόνους, για να καταλήξει «Γιαννάκη μου τι θες να κάνω;? Πρότεινε μου εσύ κάτι πρωτοποριακό και το συζητάμε. Εγώ επαγγελματίας είμαι»!!! Και μετά το νέο μέτωπο που άνοιξε η Ρούλα εξήγησε τους λόγους που η Νατάσσα Θεοδωρίδου δεν εμφανίστηκε στο «Greek Idol».

«Αιτία ήταν η απεργία των τεχνικών, που έγινε εκείνη τη μέρα και μετά απλά δεν κλείδωναν οι ημερομηνίες» είπε και πρόσθεσε «Κανένας δεν έχει πει «όχι» στο «Greek Idol». Μα κανένας».
star