Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Καταγγελία για το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου

"Θα ήθελα να καταγγείλω με μεγαλη πικρία το Κτελ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ τη απαράδεκτη πολιτική που προσφάτος εφάρμοσε.

Χρειάστηκε να ταξιδέψω σήμερα, καθότι είμαι φαντάρος, για να παω στη μονάδα που υπηρετώ.Όταν ζήτησα από τον εισπράκτορα να κόψει το εiσητήριο μου του ανέφερα ότι είμαι φαντάρος ωστε να μου κανει την απαραίτητη έκπτωση.

Η απάντηση του ήταν ότι πλέον δεν υφισταται έκπτωση για τους στρατευμένους. Έκπλητος ανέφερα ότι είμαι παράλληλα και φοιτητής, ώστε να κάνει τουλάχιστον την έκπτωση.Προς έκπληξη μου για άλλη μια φορά, μου τόνισε ότι δεν.. υπαρχει έκπτωση πλέον όυτε στους φοιτητές!!!

Δεν μπορώ να φανταστώ με ποια λογική, και ιδιαίτερα σε τέτοιους καιρούς αφαιρούν τις προβλεπόμενες εκπτώσεις (και μάλιστα μόνο στην κρήτη) που ως γνωστόν, φαντάροι και φοιτητές δέν έχουν κανένα εισόδημα και το κράτος προβλέπει τέτοιες εκπτώσεις για να τους διευκολύνει.

Καλό θα ήταν οι Κ.κ. αρμόδιοι να βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους και να αναλογιστούν με λογική και σύνεση απο ποιες κοινωνικές ομάδες μπορούν να αντλήσουν κεφάλαια και ίσως ποιες καινοτομιες μπορούν να εφαρμόσουν ώστε να κερδίζουν περισσότερα χρήματα."
αναγνωστης
-------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Καλησπέρα, είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Κρήτης και χρησιμοποιώ το ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου σχεδόν κάθε Σ/Κ. Η έκπτωση η φοιτητική ισχύει και είναι 25%. Μήπως συνέβει κάτι άλλο και δεν του την έκαναν; Για να πάρεις την έκπτωση πρέπει να έχεις φοιτητικό πάσο μαζί σου. Και προσωπικά δεν μου έχουν αρνηθεί ποτέ την έκπτωση από το 2007 έως τώρα. Ευχαριστώ πολύ.