Οι υποψήφιοι του μνημονίου και οι «δημοσκοπήσεις»...
Ο Νίκος Χατζηνικολάου ξεκίνησε ως δημοσιογράφος απο την “Μεσημβρινή”. Μια περίοδος στην καριέρα του κατά την οποία διακρίθηκε για τις σκληρές ιδεολογικά θέσεις που υιοθετούσε, αφού υπήρξε ένα από τα αγαπημένα παιδιά του τότε Προέδρου της ΟΝΝΕΔ, Βασίλη Μιχαλολιάκου, που τον ανέδειξε στα υψηλά κλιμάκια της Νεολαίας.Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα ο... κ. Χατζηνικολάου συνεχίζει να αυτοπροσδιορίζεται ως δημοσιογράφος. Στην πραγματικότητα, είναι εκδότης, επιχειρηματίας. Έχει εφημερίδα και ραδιόφωνο.
Ως καλός, λοιπόν, επιχειρηματίας λαμβάνει τις αποφάσεις του σύμφωνα με την αγορά. Για να «πουλήσει» την πραμάτεια του, αλλά και να συντηρήσει την επιχείρησή του. Πρέπει να συνομιλεί με το.. κράτος, την κυβέρνηση, η οποία «μοιράζει» και το μόνο ζεστό χρήμα που έχει απομείνει, την περίφημη κρατική διαφήμιση.
Αλλά ενώ οι καλοί επιχειρηματίες διακρίνονται απο σωφροσύνη στην λήψη των αποφάσεων και σταθερότητα στην επιδίωξη τους, ως επιχειρηματίας ο κ. Χατζηνικολάου μέχρι στιγμής «ακροβατεί» πολιτικά στην εφημερίδα του αλλά και στα υπόλοιπα Μέσα όπου εργάζεται. Για παράδειγμα η εφημερίδα του χαρακτηρίζεται ως «Κεντροδεξιά». Είναι όμως η εφημερίδα που αποδόμησε όσο καμία άλλη τον Κώστα Καραμανλή, (με την δήλωση του «κουρασμένου» που διέψευσε ο τ. Πρωθυπουργός) αλλά και στήριξε όσο καμία άλλη τη Ντόρα Μπακογιάννη.
Δυστυχώς, όπως συμβαίνει πάντα με την έλλειψη σαφούς στόχου, αυτό το παιχνίδι δεν του βγαίνει. Παράδειγμα, αυτό που έπαθε στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, τις οποίες έδωσε ομολογουμένως για τη Ντόρα και την οικογένειά της τα ρέστα του.
Λίγους μήνες πριν από την πτώση Καραμανλή, ο κ. Φλέσσας, γνωστός τελευταία και απο την συνεργασία του με τον κ. Χριστοφοράκο της Ζήμενς, «αγοράζει» εταιρία δημοσκοπήσεων, που δεν είχε κάνει ποτέ της πολιτική δημοσκόπηση, κλείνει συνεργασία με τον κ. Χατζηνικολάου και μοστράρει την πρώτη δημοσκόπηση: Ντόρα 30%, Σαμαράς 15%. Λίγες μέρες πριν από τις εκλογές ο κ. Φλέσσας και η εταιρία του ρίχνουν την τελευταία τους ζαριά. Εμφανίζουν τη Ντόρα να προηγείται του Σαμαρά με 5 μονάδες και στέλνουν έτσι στις κάλπες 800.000 Νεοδημοκράτες. Δυστυχώς, η παρέα του Κολωνακίου υπολόγιζε χωρίς τον λαό της Νέας Δημοκρατίας.
Για την ιστορία, η άδεια της εταιρίας αυτής ανακλήθηκε, διεκόπη η συνεργασία της με το Νίκο Χατζηνικολάου, ο Φλέσσας εξαφανίζεται από το προσκήνιο, και η Ντόρα περιορίστηκε πλέον στο να ψάχνει να βρεί για υποψήφιο στο Νομό Χανίων, μπας και ξεπεράσει τον Πλακιωτάκη.
Η Real News, όμως, όπως φαίνεται, δεν διδάσκεται από την ήττα της στρατηγικής της. Βάζει μπροστά το Σχέδιο Β΄: Στήριξη των αυτοδιοικητικών υποψηφίων του μνημονίου. Προσλαμβάνει νέα εταιρία, την MRB του κ. Μαύρου. Συνεργάτη μέχρι τις τελευταίες εκλογές –μαζί με τον περίφημο Λούλη- του Κώστα Καραμανλή. Που, προφανώς, πλήρωνε αδρά για να ακούει τις συμβουλές τους και βρέθηκε 10 μονάδες πίσω από το ΠΑΣΟΚ. Όπως η εταιρία του κ. Φλέσσα , έτσι και η MRB, τρεις μέρες πριν από τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ., φαντασιώνονται τη Ντόρα να κερδίζει…
Τυχαίο; Δεν νομίζω!
Με τα διαπιστευτήριά τους αυτά, αναλαμβάνουν τη νέα τους συνεργασία με την εφημερίδα του Νίκου Χατζηνικολάου. Και ξεκινούν: Δήθεν η κοινωνία «διαφωνεί» με τη διαγραφή της Ντόρας από τον Σαμαρά (άρα η κοινωνία συμφωνεί με το Μνημόνιο) και ένας στους δύο πολίτες υποστηρίζει ότι καλά έκανε η Ντόρα και ψήφισε ΝΑΙ στο Μνημόνιο!!!
Στη σημερινή τους έκδοση, πρώτο τους θύμα ο Κικίλιας. Τον θέλουν τρίτο στην Αττική για να του κόψουν τα φτερά. Δεύτερο θύμα ο Γκιουλέκας, που τον θέλουν δεύτερο στη Θεσσαλονίκη. Τρίτο θύμα ο Μιχαλολιάκος, που δήθεν χάνει από τον Μαντούβαλο, χωρίς να έχει ανακοινώσει ακόμα την υποψηφιότητά του. Και τέταρτο ο Δράκος που τον βλέπουν και αυτόν δεύτερο, πίσω από τον αριστεροΔΝΤακροδεξιονεοφιλελεύθερο με επίσημο χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ, Τατούλη στην Πελοπόννησο.
Ακόμα και το σκληρό, ΠΑΣΟΚικό Έθνος, φέρνει (την ίδια ημέρα) τον Κικίλια δεύτερο, και τον Γκιουλέκα μπροστά με διαφορά από τον εκπρόσωπο του Στέφανου Μάνου στη Θεσσαλονίκη, Γιάννη Μπουτάρη.
Η κυβέρνηση του μνημονίου βρήκε –σήμερα – έναν ανέλπιστο σύμμαχο στις αμφιλεγόμενες δημοσκοπήσεις της MRB και στην εφημερίδα του κ. Χατζηνικολάου που ανέλαβε να τις προβάλλει. Με την μέθοδο των δημοσκοπήσεων η εκτελεστική κυβέρνηση και οι σύμμαχοί της, επιχειρούν να κάμψουν το ηθικό της κοινωνίας και να χειραγωγήσουν τη συμπεριφορά της. Το προσπάθησαν σε άλλες εποχές με τη Ντόρα, αλλά δεν τους βγήκε. Το επιχειρούν σήμερα με τον Κικίλια και τους υπόλοιπους.
Τότε δεν τους το επιτρέψαμε.
Σήμερα;
www.antinews.gr