Το έντεχνο με τα κρεμμυδάκια
Από τη στιγμή που ο ΑΝΤ1 κατέληξε στη δική του παρουσιάστρια για το δικό του μαγειρικό σόου, ένα ζήτημα απασχολεί τη Νάντια Μπουλέ, τον περίγυρό της και τα συν αυτοίς Media: να πείσουν ότι η επιλογή της έγινε με αξιοκρατικά κριτήρια και όχι λόγω του τηλεοπτικού μεγαθηρίου που βρίσκεται στο πλευρό της.«Δεν μπήκα στο Top Chef λόγω του Γρηγόρη», «Δεν την πήραμε λόγω του Γρηγόρη», «ο Γρηγόρης δεν είχε ιδέα» και άλλοι συναφείς τίτλοι δεσπόζουν στα κίτρινα έντυπα των μανταλακίων και στα μεσημεριανάδικα της μικρής οθόνης. Πέρυσι τέτοιον καιρό, το ζήτημα που απασχολούσε τις ίδιες έντυπες ή ηλεκτρονικές στήλες ήταν αν η Νάντια Μπουλέ είχε βρει θέση πλάι στον Μανώλη Λιδάκη σε έντεχνη μουσική σκηνή λόγω του Γρηγόρη Αρναούτογλου ή με το σπαθί της, εξαιτίας της φωνής της.
«Η Νάντια είναι μεγάλη φωνή» και άλλα παρόμοια είχαν επιστρατευτεί τότε για την ενίσχυση του αξιοκρατικού του όλου εγχειρήματος τότε. Τα Media ασχολούνται με ό,τι επιπλέει, με τη σαβούρα: βοηθάει ο διάσημος ανήρ τη γυνή του ή όχι; Κανείς δεν ασχολήθηκε με την ουσία: Η Νάντια Μπουλέ ήταν παρουσιάστρια στο λαϊκό-ποπ κανάλι MAD TV. Σε ένα χρόνο μέσα έγινε...
έντεχνη μούσα πλάι στον ερμηνευτή από την Κρήτη.
Και την επόμενη χρονιά, η βασίλισσα της κατσαρόλας. Η αλλαγή στόχων, που αποκαλύπτει απλώς και μόνο την έλλειψη στόχων, δεν απασχόλησε κανέναν. Ένα κιλό μουσική τηλε-παρουσίαση, δύο σκελίδες έντεχνο και οι χοχλιοί οι μπουμπουριστοί γίνονται ένα και το αυτό μέσα στο τεράστιο αχνίζον καζάνι της τηλεόρασης. Σημασία έχει μόνο το πώς θα μπεις. Το πού θα μπεις περιττεύει.
topontiki.gr