Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

"Λάθος επιλογές σε Ναυτιλία και Τουρισμό, τομείς που στηρίζουν την Ελληνική Οικονομία."

Τις χαμένες ευκαιρίες για την οικονομία της χώρας μας που μεταφράζονται σε απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας, λόγω του τέρατος της γραφειοκρατίας, ανέδειξε ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Ανατολάκης, με Ερωτήσεις που κατέθεσε στην Βουλή. Συγκεκριμένα:

1. Ερώτηση για τη κατακόρυφη πτώση του Ελληνικού εμπορικού...


στόλου κατά το 2010, εξαιτίας των πειραματισμών της κυβέρνησης στην ναυτική πολιτική. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, ενώ οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν κατά το 2010 σε αγορές 285 πλοίων, μόνο 102 πλοία ύψωσαν την ελληνική σημαία. Από την άλλη, διαγράφηκαν 117 πλοία από το ελληνικό νηολόγιο..! Το γεγονός αυτό αποδίδεται στην επιλογή της κυβέρνησης να απομακρύνει το Λιμενικό Σώμα από τη Ναυτιλία και να μεταβιβάσει την άσκηση πολιτικής στο πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Θαλασσίων Μεταφορών. Έτσι, ο μέσος χρόνος μιας εγκριτικής πράξης πλοίου, από 3 μήνες που ήταν έως τώρα, έχει ανέβει στους 10. Εξ αιτίας αυτού, πολλοί εφοπλιστές προτίμησαν τη νηολόγηση των πλοίων τους σε άλλα κράτη με ταχύτερη εξυπηρέτηση. Ο Γιώργος Ανατολάκης ερωτά τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας: α) Είστε δικαιωμένοι για την επιλογή σας να απομακρύνετε πλήρως τα έμπειρα στελέχη του Λιμενικού Σώματος από την άσκηση ναυτιλιακής πολιτικής; β) Πως εξηγείτε τη μείωση του ελληνικού στόλου κατά το 2010; γ) Ποια μέτρα σκοπεύετε να λάβετε έτσι ώστε να μειωθεί δραστικά η γραφειοκρατία για τις εγκριτικές πράξεις πλοίων και η Ελληνική ναυτιλία να επανακτήσει την ελκυστικότητα της προς τους Έλληνες εφοπλιστές;

2. Ερώτηση για την μεγάλη καθυστέρηση στην ένταξη των υδροπλάνων στις αεροπορικές συγκοινωνίες της Ελλάδος. Η λειτουργία των υδατοδρομίων θα ανέπτυσσε τον Τουρισμό ειδικά προς τα μικρότερα νησιά και θα προσέλκυε επενδύσεις. Ενώ από πέρσι συζητείται το θέμα, το σχετικό σχέδιο νόμου βρίσκεται ακόμη σε στάδιο επεξεργασίας. Αυτή η κωλυσιεργία όμως, έχει ως αποτέλεσμα να χαθεί και η φετινή τουριστική περίοδος, που χαρακτηρίζεται κρίσιμη για την Εθνική Οικονομία και τον Τουρισμό. Ο Γιώργος Ανατολάκης ερωτά τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων: α) Με ποιο τρόπο αντιλαμβάνεστε την ανάπτυξη, την προσέλκυση επενδύσεων και τη μείωση της γραφειοκρατίας, όταν επί ένα χρόνο δεν έχετε καθορίσει το νομοθετικό πλαίσιο για την ίδρυση, κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων στην Ελλάδα; β) Για ποιο λόγο έχει υπάρξει τόση μεγάλη στασιμότητα και γίνεται εκ νέου δημόσια διαβούλευση για το θέμα; γ) Τι ενέργειες προτίθεστε να κάνετε, ώστε να προχωρήσετε επιτέλους στη ψήφιση του απαραίτητου θεσμικού πλαισίου το ταχύτερο δυνατόν και να μη χαθούν οι όποιες επενδύσεις;

Σχόλια (10)

Φόρτωση... Σύνδεση...
Ε, αφού τα ανέδειξε και ο Ανατολάκης, είναι ζήτημα χρόνου να λυθούν... Όταν οι έλληνες θα αποφασίσουν να ψηφίσουν πραγματικά αξιόλογους ανθρώπους και όχι φίρμες του ποδοσφαίρου και της τηλεόρασης και γόνους πολιτικών οικογενειών, ίσως και να δει άσπρη μέρα αυτός ο τόπος.
Ρε δειτε βουλευτη να χαρητε...αυτος δεν ηξερε να διαβαση που εμαθε να γραφη????να τα πει στον Βαιτση που θα παρουν κ βουλευτικη συνταξη απο το δικο μας το ιστεριμα για να μας σωσουν...
Κριμα.Πολυ κριμα. Ξεχασαμε να δουμε το καναλι της Βουλης.
Να θαυμαζαμε το αστερι που Ο,ΤΙ λεει, το διαβαζει απο σκονακι. Και να πεις οτι ξερει και να διαβαζει παει στο διαολο.
Μεγαλε παιχταρα, περιμενω την στιγμη που θα σε δω στην εκπομπη της Πανια, παρεα με τον αστυνομο Θεοχαρη !!!
Ti apo ayta pou eipe einai lathos?
I peite mou eseis kapoion apo tous ypoloipous pou einai ekei mesa pou einai ousiastika kalyteros.
Otan leme einai to ena einai to allo , ferte paradeigmata k lyseis gia ayto pou lete mhn krazete oloi apla giati etsi prepei na kanete.
Nai, den mporei na milisei, den exei gnwseis den den den, oi alloi pou ta exoun ola ayta diladi ti kanoun?
5 replies · ενεργό πριν 732 εβδομάδες
Mόνο που όλα αυτά τα "σωστά" σωστά δεν τα έχει σκεφτεί και δεν τα έχει γραψει καν ο ίδιος. Μια μαριονέτα είναι στη Βουλή και μπήκε από ανθρώπους που ψήφισαν πρόσωπα και όχι απόψεις και νοοτροπίες.
Nai, symfwnw k me esena k me tous proigoumenous,
apla ta provlimata ta xeroume pleon...lyseis den vlepw na protinei kanenas
Oloi krazoume k tpta parapanw
Δεν είναι δική μας δουλειά να βρούμε τις λύσεις. Δική μας δουλειά είναι να ψηφίσουμε ανθρώπους που πιστεύουμε ότι έχουν τις δυνατότητες να βρουν τις λύσεις, και όχι με μοναδικό κριτήριο το ποιός μπορεί να μας βάλει στο δημόσιο ή το ποιόν ξέρουμε από την τηλεόραση όπως γινόταν τόσα χρόνια.
K pali symfwnw mazi sou, sthn idea,
sthn praxi omws?
Prepei na perasoun genies oloklires gia na allaxei i nootropia mas
Gi' ayto psaxnw mia pio amesh lysh...
Einai komikotragika ayta pou zoume...na xeroume oti eklepse aytos aytos k aytos k na mhn ginetai TIPOTA
Exw varethei ayth thn sapia koinwnia pou o kathenas koitaei ton eaytouli tou.
Elpizw oi genies pou erxontai na mhn paideytoun sto fakelaki...opws emathan emas oi dikoi mas, sto pws na pigenoume mprosta sto fanari apo to plai les k osoi perimenoun sthn oura kanonika einai vlakes...sto na koitame na trwme thn seira twn allwn genikotera se trapezes-yphresies-pantou ktlp, to na mpoun sto dhmosio-opws poly swsta les- gia na doulevoun ligotero k na pernoun perissotera apo ton idiotiko tomea, k alla polla...
Όλα αυτά είναι θέμα παιδείας και όντως θα πάρει ολόκληρες γενιές για να αλλάξουν. Κάποια βέβαια φαίνεται να αλλάζουν, πχ τα νέα παιδιά φοράνε ζώνη ασφαλείας όχι για να μην πληρώσουν το πρόστιμο όπως οι παλιότεροι, αλλά γιατί τους έγινε τρόπος ζωής. Το θέμα της ψήφου όμως και το τρόπου που την διαχειρίζεται ο καθένας δεν έχουμε περιθώριο να περιμένουμε να αλλάξει σε 20 χρόνια. Τα αποτελέσματα των λάθος επιλογών δεκαετιών είναι πολύ ορατά πλέον και ας μας κάνουν αυτά να ψηφίσουμε με άλλο γνώμωνα την επόμενη φορά.
Χαχαχαχα, ρε φασιστάκο Αναταολάκη, τράβα κούρεψε κάνα γκαζόν ρε άμπαλο γίδι!

Δημοσίευση νέου σχολίου

Comments by