Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Χιμένεθ: Χάσαμε λόγω της αποβολής του Δέλλα

Επί 30 λεπτά «ανέκριναν» τον Μανόλο Χιμένεθ οι δημοσιογράφοι μετά την ήττα-σοκ από τη Στουρμ Γκρατς στο Ολυμπιακό Στάδιο. Ο Ισπανός δεν θεωρεί λάθος του την αντικατάσταση του Λεονάρντο («δεν μπορεί να βγάλει ολόκληρο ενενηντάλεπτο»), ενώ εξέφρασε την άποψη ότι ο βασικός λόγος της....




ήττας ήταν η αποβολή του Τραϊανού Δέλλα. Αλλά και ο ίδιος ο αρχηγός της ΑΕΚ ανέλαβε την ευθύνη της ήττας και ζήτησε συγγνώμη στα αποδυτήρια.

Από τον Ισπανό κόουτς ζητήθηκε να σχολιάσει τη δήλωση του προπονητή της Στουρμ Γκρατς, Φράνκο Φόντα, ότι η αυστριακή ομάδα βοηθήθηκε από την αλλαγή του Λεονάρντο. Ο Χιμένεθ αντέδρασε και απάντησε: "Αυτό που βοήθησε τον αντίπαλο προπονητή ήταν η αποβολή του Δέλλα. Ήταν το μόνο που τον βοήθησε. Ως τότε δεν υπήρχε Στουρμ στο γήπεδο. Όταν έβγαλα τον Λεονάρντο ήμασταν με 10 παίκτες και νικούσαμε 1-0. Ο Λεονάρντο συνήθως ζητά αλλαγή σε εκείνο το σημείο του αγώνα και δεν είχαμε την πολυτέλεια να τελειώσουμε το παιχνίδι μόνο με τον Βάργκας στα χαφ".

Από εκεί και πέρα, συγκρίνοντας τις ευθύνες για την αποτυχημένη αλλαγή του Λεονάρντο και την αποβολή Δέλλα, τόνισε: "Αν κάνετε μία αναδρομή πίσω, ο Λεονάρντο είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης για μας. Όταν μπαίνει σαν αλλαγή δίνει λύσεις, όταν παίζει βασικός του κοστίζει να παίξει 90 λεπτά, γιατί είναι πάρα πολύ εκρηκτικός παίκτης. Είναι δύσκολο να σας το εξηγήσω. Δεν καταλαβαίνω την κακία της ερώτησής σας. Το παιχνίδι χάθηκε γιατί μείναμε με 10 παίκτες. Έχω παίξει με 10 παίκτες και έχω κερδίσει. Έχω χάσει και με 11 παίκτες. Η μπάλα γυρίζει και μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Στο σημερινό παιχνίδι εκεί κρίθηκε".

Για την έντονη αντίδραση του κόσμου και τις αποδοκιμασίες, τόνισε: "Παίζαμε με έναν παίκτη λιγότερο. Ακόμα κι έτσι στα τελευταία λεπτά αντέξαμε καλά και με δύο πολύ νεαρούς παίκτες στον αγωνιστικό χώρο. Ο φίλαθλος κόσμος πάντα έχει δίκιο. Αν εγώ όμως έπρεπε να ακούσω τι λέει ο καθένας θα ήταν αδύνατο να ικανοποιήσω τους πάντες. Σίγουρα θα συζητηθεί τι έκανε ο Τραϊανός. Σήμερα έκανε το λάθος. Πέρυσι αυτός μας πήγε στον τελικό. Κάποια στιγμή είσαι αποτελεσματικός κάποιες άλλες όχι. Δεν μπορούμε να ικανοποιηούμε όλο τον κόσμο. Εγώ είμαι ο πλέον υπεύθυνος γι' αυτές τις ήττες. Όλοι έχουμε ευθύνες και εγώ τις περισσότερες απ' όλους. Ο φίλαθλος κόσμος έχει πάντα δίκιο. Ίσως να μου είπαν πράγματα, αλλά εγώ ευχαριστώ όλο τον κόσμο".

Πάντως, και ο ίδιος ο Τραϊανός Δέλλας θέλησε να πάρει πάνω του την ευθύνη της ήττας: "Ξεκινήσαμε πολύ καλά στο πρώτο μέρος. Κάναμε το καλύτερο παιχνίδι μας μέχρι σήμερα. Ζήτησα ήδη συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου στα αποδυτήρια αλλά είναι πολύ δύσκολο να παίζεις 30 λεπτά με δέκα παίκτες σε ένα τέτοιο ευρωπαϊκό παιχνίδι. Θα αναλάβω όλη την ευθύνη της ήττας. Είμαι υπεύθυνος άνθρωπος και ξέρω να αναλαμβάνω τα λάθη μου και μην ψάχνεται να βρείτε αλλού τις ευθύνες. Στο ποδόσφαιρο μετράει το αποτέλεσμα. Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι αλλά δεν ήρθε το αποτέλεσμα. Και ο λόγος είναι η δική μου η αποβολή. Δεν μου επιτρέπονται τέτοια λάθη".

Από την πλευρά του, ο Μαυρουδής Μπουγαΐδης, που ασφαλώς δεν απόλαυσε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, σημείωσε: "Τι να πω; Ειλικρινά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Χάσαμε πάρα πολλές ευκαιρίες, κυκλοφορούσαμε σωστά τη μπάλα, είχαμε πάρα πολύ καλή εικόνα και τελικά χάσαμε. Σίγουρα αξίζαμε τη νίκη και ήταν κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Είμαι μόνο 18 ετών και δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κριτική, αλλά πραγματικά θεωρώ ότι το σκορ μας αδικεί κατάφορα. Χάσαμε βαθμούς τους οποίους αξίζαμε".