Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Σύμβουλος του πρωθυπουργού μηνύει δημοσιογράφο λόγω Facebook

Η κυρία Βαγγελιώ Σχοιναράκη, σύμβουλος του Πρωθυπουργού, δήλωσε σε κρητική εφημερίδα ότι η αμοιβής της ως σύμβουλος του πρωθυπουργού είναι τόσο μικρή, που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάει στην Κρήτη και να επισκεφθεί τους φίλους της. Ο δημοσιογράφος....




Αλέκος Ανδρικάκης, θεώρησε άκρως προκλητική τη συγκεκριμένη δήλωση και προέβη σε σχολιασμό και κριτική αυτής μέσω του facebook, του ραδιοφώνου και της εφημερίδας στην οποία εργάζεται.

«Εγώ αυτό το θεώρησα πρόκληση και έκανα και σχόλια και στο ραδιόφωνο και στην εφημερίδα, ότι δεν μπορεί να λέει τέτοια πράγματα, όταν είναι διορισμένη και είναι και σύμβουλος του πρωθυπουργού, όταν έχουμε ανέργους, συνταξιούχους και ανθρώπους που πεινάνε σε αυτή την περίοδο» αναφέρει χαρακτηριστικά στο zougla.gr.

Η κυρία Σχοιναράκη, νιώθοντας θιγμένη από την κριτική και το σχολιασμό του κ. Ανδρικάκη, προχώρησε σε αγωγή, με την οποία ζητάει ο δημοσιογράφος να πληρώσει 100.000 ευρώ ή να φυλακιστεί για ένα μήνα.

«Ό,τι σχόλιο υπήρξε εκεί και έκανα like εγώ, μου το χρεώνει το like. Καμιά πενηνταριά σχόλια. Μου έκανε για αυτό μια αγωγή και μου ζητάει 100.000 ευρώ, αν δεν πληρώσω, τη φυλάκισή μου για ένα μήνα και επιπλέον με κατηγορεί ότι τη σχολιάζω στις προσωπικές μου παρέες» αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Ανδρικάκης.

«Θεωρούσε ότι θα έχει ασυλία»

Το παράξενο της υπόθεσης είναι ότι η σύμβουλος του πρωθυπουργού και ο δημοσιογράφος γνωρίζονται πολλά χρόνια και είναι οικογενειακοί φίλοι. Ο κ. Ανδρικάκης επισημαίνει ότι η σύμβουλος του πρωθυπουργού θεωρούσε ότι, επειδή τους συνδέει στενή φιλία, θα είχε ασυλία και δεν θα έμπαινε στο «στόχαστρο» της δημοσιογραφικής του κριτικής.

«Χαρακτηριστικό είναι ότι, όταν έκανα κριτική σε κάποιον άλλο, μου έλεγε πάντα ότι είσαι ο μόνος δημοσιογράφος από το Ηράκλειο που έχεις το τσαγανό να κάνεις κριτική στους πάντες. Όταν άρχισα να κάνω κριτική σε εκείνη, άρχισε να μου κάνει μηνύσεις, σταμάτησε να μου μιλάει…» τονίζει.

Παράλληλα, εκφράζει την άποψη ότι η κυρία Σχοιναράκη προέβη στη συγκεκριμένη κίνηση επειδή θέλει να του «κλείσει το στόμα», καθώς, όπως λέει, γνωρίζει αρκετά πράγματα που έχει κάνει η σύμβουλος του πρωθυπουργού, τα οποία είναι ανήθικα και παράνομα. «Θέλει να διασφαλίσει ότι δεν θα ξαναγράψω ποτέ για εκείνη» καταλήγει.

Η κυρία Σχοιναράκη εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία κάνει λόγο για εκστρατεία κατασυκοφάντησής της από τον δημοσιογράφο, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η ανακοίνωση αναφέρει:


«Ο δημοσιογράφος Αλέκος Ανδρικάκης τα δύο τελευταία χρόνια, επιδίδεται σε μία εκστρατεία κατασυκοφάντησής μου, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Υπήρξε ανοχή από την πλευρά μου στα πλαίσια της ελεύθερης έκφρασης.


Πρόσφατα πληροφορήθηκα ότι χρησιμοποιεί και το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης www.facebook.com, υπερβαίνοντας τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και κριτικής, για να διατυπώνει ονειδιστικούς σε βάρος μου υπαινιγμούς σε προσωπικό επίπεδο και ενθαρρύνει, τεχνηέντως, εξυβριστικούς χαρακτηρισμούς σε βάρος μου από τους χρήστες του παραπάνω μέσου, πολλαπλασιάζοντας έτσι τη βλάβη της προσωπικότητάς μου.


Επειδή όλες αυτές οι ενέργειες είναι απαράδεκτες και όσα διατυπώνει είναι εντελώς ανυπόστατα -και το γνωρίζει-, διότι υπάρχουν τα αντίστοιχα έγγραφα που αποδεικνύουν τις αποδοχές μου κ.λπ. και επειδή, σε μια ευνομούμενη πολιτεία, δεν έχω άλλο τρόπο να προστατεύσω τον εαυτόν μου και την οικογένειά μου από τέτοιες συμπεριφορές, προσφεύγω, όπως όλοι οι πολίτες, ενώπιον των Ελληνικών Δικαστηρίων, προκειμένου να έχει και ο ίδιος τη δυνατότητα να υποστηρίξει επίσημα όλα όσα αναφέρει.


Είμαι υποχρεωμένη να προβώ σ’αυτή τη δήλωση, γιατί και σήμερα, χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης, προσπαθεί να συνεχίσει τις συκοφαντίες, διαστρεβλώνοντας μάλιστα, το ουσιαστικό περιεχόμενο της προσφυγής μου».
zougla.gr