Είστε βέβαιοι ότι το παιχνίδι που αγοράζετε στο παιδί σας είναι ασφαλές;
Η Κομισιόν εγκαινίασε σήμερα εκστρατεία ενημέρωσης των ενηλίκων γύρω από την ορθή και ασφαλή επιλογή των παιδικών παιχνιδιών. Με τη συνδρομή ευρωπαϊκών τηλεοπτικών σταθμών αλλά και πολλών καταστημάτων, οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τα....
χαρακτηριστικά που θα πρέπει να πληροί ένα παιχνίδι για να αποτελεί ασφαλές δώρο για το παιδί τους. Σύμφωνα με την Κομισιόν, από τον Ιούλιο του 2011, τα παιχνίδια που πωλούνται στην ΕΕ ικανοποιούν τους αυστηρότερους κανόνες στον κόσμο. Η Επιτροπή επισημαίνει έξι πράγματα που πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές, όταν αγοράζουν παιχνίδια:
1) Μην αγοράζετε ποτέ παιχνίδια που δεν έχουν τη σήμανση CE. Με τη σήμανση CE ο κατασκευαστής δηλώνει ότι το παιχνίδι συμμορφώνεται με όλους τους εφαρμοστέους κανόνες ασφάλειας της ΕΕ, οι οποίοι είναι από τους αυστηρότερους στον κόσμο.
2) Μην αγοράζετε παιχνίδια με μικρά αποσπώμενα μέρη για παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών. Τα παιχνίδια αυτά φέρουν ειδικό σύμβολο. Η πνιγμονή είναι ένας ιδιαίτερος κίνδυνος για παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών, διότι τείνουν να βάζουν τα πάντα στο στόμα τους!
3) Να διαβάζετε όλες τις προειδοποιήσεις και τις οδηγίες χρήσης για την ασφαλή χρήση του παιχνιδιού.
4) Να προσέχετε τα παιδιά ενόσω παίζουν. Βεβαιωθείτε ότι τα παιχνίδια λειτουργούν όπως ακριβώς θα έπρεπε και ότι είναι κατάλληλα για την ηλικία και τις ικανότητες του παιδιού.
5) Να αγοράζετε παιχνίδια πάντα από αξιόπιστα καταστήματα και αξιόπιστα διαδικτυακά σημεία πώλησης. Τα μεταχειρισμένα παιχνίδια που σας προσφέρουν οι φίλοι σας, ενδέχεται, επειδή είναι παλαιότερα, να μην ικανοποιούν τα τρέχοντα πρότυπα ασφάλειας.
6) Να αναφέρετε πάντα κάθε πρόβλημα ασφάλειας που παρουσιάζει κάποιο παιχνίδι στον κατασκευαστή ή στο κατάστημα λιανικής πώλησης από όπου το αγοράσατε.
Η ευρωπαϊκή βιομηχανία παιχνιδιών είναι ένας από τους πιο δυναμικούς επιχειρηματικούς κλάδους στην Ευρώπη, αφού κατέχει το 25% της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιών.
skai.gr
χαρακτηριστικά που θα πρέπει να πληροί ένα παιχνίδι για να αποτελεί ασφαλές δώρο για το παιδί τους. Σύμφωνα με την Κομισιόν, από τον Ιούλιο του 2011, τα παιχνίδια που πωλούνται στην ΕΕ ικανοποιούν τους αυστηρότερους κανόνες στον κόσμο. Η Επιτροπή επισημαίνει έξι πράγματα που πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές, όταν αγοράζουν παιχνίδια:
1) Μην αγοράζετε ποτέ παιχνίδια που δεν έχουν τη σήμανση CE. Με τη σήμανση CE ο κατασκευαστής δηλώνει ότι το παιχνίδι συμμορφώνεται με όλους τους εφαρμοστέους κανόνες ασφάλειας της ΕΕ, οι οποίοι είναι από τους αυστηρότερους στον κόσμο.
2) Μην αγοράζετε παιχνίδια με μικρά αποσπώμενα μέρη για παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών. Τα παιχνίδια αυτά φέρουν ειδικό σύμβολο. Η πνιγμονή είναι ένας ιδιαίτερος κίνδυνος για παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών, διότι τείνουν να βάζουν τα πάντα στο στόμα τους!
3) Να διαβάζετε όλες τις προειδοποιήσεις και τις οδηγίες χρήσης για την ασφαλή χρήση του παιχνιδιού.
4) Να προσέχετε τα παιδιά ενόσω παίζουν. Βεβαιωθείτε ότι τα παιχνίδια λειτουργούν όπως ακριβώς θα έπρεπε και ότι είναι κατάλληλα για την ηλικία και τις ικανότητες του παιδιού.
5) Να αγοράζετε παιχνίδια πάντα από αξιόπιστα καταστήματα και αξιόπιστα διαδικτυακά σημεία πώλησης. Τα μεταχειρισμένα παιχνίδια που σας προσφέρουν οι φίλοι σας, ενδέχεται, επειδή είναι παλαιότερα, να μην ικανοποιούν τα τρέχοντα πρότυπα ασφάλειας.
6) Να αναφέρετε πάντα κάθε πρόβλημα ασφάλειας που παρουσιάζει κάποιο παιχνίδι στον κατασκευαστή ή στο κατάστημα λιανικής πώλησης από όπου το αγοράσατε.
Η ευρωπαϊκή βιομηχανία παιχνιδιών είναι ένας από τους πιο δυναμικούς επιχειρηματικούς κλάδους στην Ευρώπη, αφού κατέχει το 25% της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιών.
skai.gr
Παυλος · πριν 711 εβδομάδες
Η επιλογη τετοιων παιχνιδιων προυποθετει εξειδικευμενο καταστημα με πωλητριες-ες που θα εχουν γνωση του αντικειμενου και διαθεση για υπευθυνη εξυπηρετηση.
Τα σουπερ μαρκετ και τα υπερκαταστηματα ειναι η χειροτερη επιλογη γιατι οι επιχειρησεις αυτες μεταχειριζονται την ευαισθητη παιδικη ηλικια με την ιδια λογικη των αλλων ειδων που διαθετουν.Αποριπαντικα,πετσετες,κατσαρολες κλπ.
Σε καμμια περιπτωση δεν πρεπει το κυριο κριτηριο να ειναι η τιμη κτησης του παιχνιδιου.
Ειναι προτιμοτερο, λιγοτερα παιχνιδια αλλα ποιοτικα.
Οι τηλεοπτικες διαφημισεις παιχνιδιων δεν οδηγουν σε ποιοτικα παιχνιδια αλλα σε υπερκερδη τις εταιρειες που διαφημιζουν και μαλιστα με την μεθοδο της αρπαχτης.Η τηλεοπτικη διαφημιση φορτωνει το παιχνιδι με 30% προσθετο κοστος εις βαρος της ποιοτητας.
Τελος οταν επιλεγει ενα εξειδικευμενο παραδοσιακο καταστημα παιχνιδιων το πρωτο τεστ για την αξιοπιστια του πωλητη θα διαπιστωθει οταν η πρωτη του ερωτηση ειναι " τι ηληκια εχει το παιδι?"