"Ενοχλητική αλλά μικρή η αύξηση στα διόδια"
«Κάποιος πρέπει να πληρώσει τις συμβάσεις. Προτιμώ να πληρώνουν οι χρήστες και όχι οι φορολογούμενοι» λέει στον realfm 97.8 ο Μ. Βορίδης για τις αυξήσεις στα διόδια πέντε αυτοκινητοδρόμων. «Είναι μία συμβατική υποχρέωση. Είναι ενοχλητική η αύξηση αλλά είναι πολύ μικρή. Από 0,5 έως 40 λεπτά στη γέφυρα του....
Ρίου» είπε στον Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός Μεταφορών για τις αυξήσεις στα διόδια αφήνοντας έτσι ακάλυπτους τόσο τον κ. Ρέππα όσο και τον κ. Μαγκριώτη που στο παρελθόν είχαν μιλήσει για συζητήσεις προκειμένου να μειωθούν οι τιμές τους.
Ο κ. Βορίδης τόνισε πως σε κάθε περίπτωση αυτή η συμβατική υποχρέωση θα πρέπει να υλοποιηθεί από το κράτος προκειμένου να μην υπάρχουν χρηματοδοτικά κενά και να «παγώνουν» τα έργα: «Προτιμώ να πληρώσουν οι χρήστες των αυτοκινητοδρόμων και όχι το Δημόσιο» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός Μεταφορών εμφανίστηκε απολύτως αισιόδοξος για την πορεία του PSI αλλά και των όσων προηγήθηκαν σχετικά με τις μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας.
«Δεν πρέπει να πειραχτούν ο 13ος και 14ος μισθός. Πρέπει όμως να γίνουν πολλά για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας η οποία έχει βελτιωθεί» είπε ο κ. Βορίδης αφήνοντας και πάλι ανοιχτό το ενδεχόμενο απολύσεων στο δημόσιο τομέα: «Το δημόσιο θα πρέπει να κάνει δει αυτοκριτικά τον εαυτό του, να μειώσει την έκταση της νομοθεσίας και της παρέμβασής του και στο βάθος να μειωθεί και ο αριθμός των απασχολουμένων»...
Ο κ. Βορίδης εκτίμησε ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου εκτελεί κατά γράμμα τα όσα συμφωνήθηκαν ενώ για τις σχέσεις του Αντώνη Σαμαρά με τον Γιώργο Καρατζαφέρη τόνισε χαρακτηριστικά: «Η αγάπη είναι καλό πράγμα. Φτάνει η ώρα που θα πρέπει να διαμορφωθούν κυβερνητικές συγκλίσεις ανάμεσα σε ιδεολογικά συγγενείς χώρους»...
Ρίου» είπε στον Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός Μεταφορών για τις αυξήσεις στα διόδια αφήνοντας έτσι ακάλυπτους τόσο τον κ. Ρέππα όσο και τον κ. Μαγκριώτη που στο παρελθόν είχαν μιλήσει για συζητήσεις προκειμένου να μειωθούν οι τιμές τους.
Ο κ. Βορίδης τόνισε πως σε κάθε περίπτωση αυτή η συμβατική υποχρέωση θα πρέπει να υλοποιηθεί από το κράτος προκειμένου να μην υπάρχουν χρηματοδοτικά κενά και να «παγώνουν» τα έργα: «Προτιμώ να πληρώσουν οι χρήστες των αυτοκινητοδρόμων και όχι το Δημόσιο» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός Μεταφορών εμφανίστηκε απολύτως αισιόδοξος για την πορεία του PSI αλλά και των όσων προηγήθηκαν σχετικά με τις μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας.
«Δεν πρέπει να πειραχτούν ο 13ος και 14ος μισθός. Πρέπει όμως να γίνουν πολλά για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας η οποία έχει βελτιωθεί» είπε ο κ. Βορίδης αφήνοντας και πάλι ανοιχτό το ενδεχόμενο απολύσεων στο δημόσιο τομέα: «Το δημόσιο θα πρέπει να κάνει δει αυτοκριτικά τον εαυτό του, να μειώσει την έκταση της νομοθεσίας και της παρέμβασής του και στο βάθος να μειωθεί και ο αριθμός των απασχολουμένων»...
Ο κ. Βορίδης εκτίμησε ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου εκτελεί κατά γράμμα τα όσα συμφωνήθηκαν ενώ για τις σχέσεις του Αντώνη Σαμαρά με τον Γιώργο Καρατζαφέρη τόνισε χαρακτηριστικά: «Η αγάπη είναι καλό πράγμα. Φτάνει η ώρα που θα πρέπει να διαμορφωθούν κυβερνητικές συγκλίσεις ανάμεσα σε ιδεολογικά συγγενείς χώρους»...
Karalol · πριν 690 εβδομάδες
Αρθρο 44 του Συνταγματος.
Οσο για τους ακαλυπτους, αστο. Μια χαρα τους βολεψε. Αλλωστε υπαλληλακια ειναι και αυτοι των εργολαβων οπως κι εσυ.
πονος · πριν 690 εβδομάδες
skeptomenos · πριν 690 εβδομάδες
ΔΝΤ · πριν 690 εβδομάδες
d(O.o)b · πριν 690 εβδομάδες
Νίκος · πριν 690 εβδομάδες
"τι είναι 1000 δικηγόροι στον βυθό της θάλασσας"
Μιά καλή αρχή.
TsoliasPsolias 101p · πριν 690 εβδομάδες
Grizzly · πριν 690 εβδομάδες
Παλιοφουστα, τα 30 λεπτα η διευλευση δεν ειναι μεγάλο ποσο αλλα αν το κανεις 4 φορές καθημερινά, αυτη η αυξηση μπορει να είναι και ενα μεροκαματο το μηνα, αλητη
ccc · πριν 690 εβδομάδες
και μη ψαρωνετε σε Troll τυπου "ΔΝΤ"- όλη η κοινωνια εχει αγανακτισει - πληρωνονται για να γραφουν τετοιες αποψεις -
αφηστε ησυχη τη ζωη μου και την Ελλάδα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε