Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ο Πέτρος Τατσόπουλος μιλά για τη μισή Αθήνα: «Κοιμήθηκα ομοφυλόφιλος και ξύπνησα ομοφοβικός»

Σήμερα ο Πέτρος Τατσόπουλος ήταν καλεσμένος του Γιώργου Παπαδάκη στην εκπομπή «Πρωινό Ant1» και έδωσε πρώτη φορά τις δικές του απαντήσεις για την περιβόητη φράση «Έχω "πηδήξει" τη μισή Αθήνα»! Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε: «Μου θυμίζεις τον...


Άγιο Βασίλη, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει ο Άγιος Βασίλης ακόμη και να έτρεχε με την ταχύτητα του φωτός δε θα μπορούσε να μοιράσει τα δώρα, έτσι και εγώ και να ήθελα ακόμη και να έτρεχα με ταχύτητα φωτός δε θα μπορούσα να το κάνω»!
Ο Πέτρος Τατσόπουλος είπε χαρακτηριστικά :«Το παρελθόν της φράσης πάει 1,5 χρόνο πριν, όταν έκανα το 1821 .Τότε κάποιος φίλος είχε γράψει ένα μήνυμα στο προφίλ μου στο Facebook ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν ομοφυλόφιλος και όλοι τότε είπαν ότι το είπα εγώ!! Δύο χρόνια τώρα η Χρυσή Αυγή με αποκαλεί ομοφυλόφιλο»!
Και συμπλήρωσε: «Κοιμήθηκα ομοφυλόφιλος για τη Χρυσή Αυγή και ξύπνησα ομοφοβικός για το κόμμα μου» είπε και συμπλήρωσε: «Πρόκειται για μια τεράστια παπάρα! Τους απαγχονίζανε τους ομοφυλόφιλους το 1821»
Μάλιστα, δεν δίστασε να πει ο Τατσόπουλος πως έχει πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους και πως αν ο ίδιος ήταν, θα το έλεγε: «Δεν θα το έκρυβα, θα ήταν καμάρι μου»!
Πώς όμως αντιμετώπισε η γυναίκα του το θέμα; Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ξεκαθάρισε πως «τόσο η νυν όσο και η πρώην γυναίκα του ξέρουν με ποιον άνθρωπο έχουν να κάνουν».
Τέλος τόνισε ότι δεν είχε πρόθεση να προσβάλλει τις γυναίκες και δεν αισθάνεται την ανάγκη πως πρέπει να ζητήσει συγγνώμη από τις γυναίκες, αφού όπως είπε δεν έκανε κάτι!