Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

«Όλοι μας έχουμε πάρει μαύρα χρήματα»

Ο Γιάννης Ζουγανέλης μίλησε στην εφημερίδα "NEWS" για την κρίση, τα λεφτά των καλλιτεχνών και γιατί εκείνοι ιδίως μπαίνουν στο στόχαστρο της εφορίας. "Είναι δικαιολογημένες οι αντιδράσεις για τις φορολογικές δηλώσεις των καλλιτεχνών αλλά....


όχι οι χαρακτηρισμοί. Η Χαρούλα Αλεξίου ας πούμε δεν είναι αυτή που βγάζει λεφτά. Το ξέρω καλά, γιατί ξέρω πως ζει. Υπάχρουν όμως καλλιτέχνες που σαφέστατα έχουν βγάλει πολλά λεφτα. Δεν ξέρω αν φοροδιαφεύγουν ή δικαιολογούν τα χρήματα τους μέσω εταιρειών.

Όλοι μας όμως, πήραμε μαύρα χρήματα και πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, άσχετα αν είναι άδικος ή αυστηρός ο τρίοπος που φορολογούμαστε. Εγω έχω στην τσέπη μου κάποια χρήματα και όταν έρχεται η εφορία τρέχω για διαπραγμάτευση. Είναι πάντως παγίδα να μιλάμε μόνο για τους καλλιτέχνες.

Ένας καλλιτέχνης μπορεί να βγάλει 100.000 ευρώ τη μία χρονιά και την άλλη τίποτα".

Ο καλλιτέχνης απάντησε και στον Γιάννη Μπέζο ο οποίος είχε δηλώσει: "Δεν θα ξαναέρθει η λεγόμενη "χρυσή εποχή" στην τηλεόραση η οποία ούτε "χρυσή" ήταν ούτε τίποτα τέτοιο, αλλά ένα πλασματικό πράγμα σε επίπεδο χαζοκομμωτηρίου".

Η απάντηση του Γιάννη Ζουγανέλη ήταν άμεση: "Δεν συμμερίζομαι καθόλου την άποψη του καλού μου φίλου και αγαπημένου ηθοποιού Γιάννη Μπέζου. Δεν θα είχαν βγεί τότε "Οι απαράδεκτοι", ούτε θα έπιαζε τόσο πολύ ο ίδιος στην τηλεόραση. Είμαι 56 ετών και έχω θητεία 40 χρόνων, απο 16 ετών. Δεν κατηγορώ την τηλεόραση. Ήμουν ο πρώτος που έκανα σατιρική εκπομπή. Δεν μου αρέσει να βρίζω κάτι απο το οποίο έχω φάει ψωμί".