Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Η Βίκυ στην Μενεγάκη..

Στην εκπομπή της Μενεγάκη βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας η Βίκυ Καγιά. Εκεί, μίλησε για όλα.. Εμείς συγκρατήσαμε δυο πράματα..

- Για το ρόλο της στο reality είπε: «Δεν είναι ρόλος αυτό που κάνω στο "Next Top Model". Είμαι αυστηρή στη δουλειά μου. Είναι κάτι που γνωρίζω και είμαι αυστηρή. Τη δουλειά μου την παίρνω πολύ σοβαρά».

- Τώρα για την καριέρα στο μόντελινγκ και τους λόγους που την έκαναν να μείνει Ελλάδα και να παρατήσει το Αμέρικα είπε: «Στην Ελλάδα ήρθα μόνο για τον Νίκο (Κριθαριώτη). Αλλά συνωμότησε το σύμπαν με τις επαγγελματικές προτάσεις και ήταν σαν να μου έλεγαν "πρέπει να μείνεις εδώ"».

Υ.Γ. Ευχαριστούμε Βίκυ που τα απαρνήθηκες όλα για μας!! Να έχουμε και εμείς με κάτι να ασχολούμαστε βρε παιδί μου...