Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Δήμητρα Παπανδρέου: «Με πονάει που για πρώτη φορά στη ζωή μου θα μείνω χωρίς σπίτι»

Με βάση τη σημερινή, οικονομικά, δύσκολη εποχή, που δεν ευνοεί νοικοκυρέματα και φυσικά επηρέασε και τη δική μου οικονομική κατάσταση, ναι, πήρα την απόφαση να πουλήσω και τα τρία σπίτια δηλώνει η ίδια και συνεχίζει: "Διότι η οικονομική μου δυνατότητα δεν αντέχει πλέον τέτοιου είδους επένδυση.

Προσωπικά, δεν σου κρύβω ότι με πονάει το να μείνω χωρίς σπίτι για πρώτη φορά στη ζωή μου, αλλά ευελπιστώ πως θα φτιάξω κάτι μικρότερο που θα εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες μου και που θα μπορώ να συντηρώ με αξιοπρέπεια
". Σε ερώτηση αν όντως περνάει τα "ζόρια" που περνάει ο μέσος Έλληνας σε.. καθημερινό επίπεδο, η ίδια απαντά: "Βέβαια. Και μη σου πω και κάτι παραπάνω. Και μη βιαστούν να πουν, τι ανάγκη έχει αυτή. Διότι αυτή -εγώ, δηλαδή- κάνει φορολογική δήλωση 28.000 ευρώ τον χρόνο και έχει ως περιουσιακό στοιχείο ένα σπίτι.

Με αυτό προσπαθώ να πορευτώ. Όμως δεν το βάζω κάτω. Ξέρω πως η δύσκολη οικονομική περίοδος που ζούμε όλοι γεννά επικίνδυνες σκέψεις αφελών και λοιπών παραγόντων που έχουν την εντύπωση ότι τα κράτη είναι μαγαζιά και μπορούν να τα διαφεντεύουν με λογιστικές πρακτικές και σχέσεις του πάρε-δώσε.
"

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, η Δήμητρα Παπανδρέου τονίζει: "Δεν μπορεί η Ελλάδα να στενάζει και εγώ να βρίσκομαι αλλού, στα βόρεια προάστια", επισημαίνοντας την απόφασή της να κατέβει οριστικά και να ζήσει στο κέντρο της Αθήνας σε διαμέρισμα.