Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Μετά τον Μπερλουσκόνι... ο γάμος!!!

Μετά τις περιπέτειες με τον Μπερλουσκόνι, η Ρούμπι Καρίμα αν και μόλις 18 χρονών αποφάσισε να νοικοκυρευτεί!! "Θα παντρευτώ σε είκοσι ημέρες, στην εκκλησία αλλά και στο δήμο. Δεν χρειάζομαι ειδικές άδειες. Έφτασα στην Ιταλία πριν δέκα χρόνια, έχω όλα τα αναγκαία χαρτιά και εργάζομαι ως....




σερβιτόρα", δήλωσε η Ρούμπι Καρίμα. Ο σύζυγος είναι ένας νεαρός που είχε εμφανιστεί μαζί του σε τηλεοπτική εκπομπή.. "Είμαστε ερωτευμένοι, θέλω να παντρευτώ και να ζήσω μια ήρεμη ζωή, δεν επιθυμώ να μείνω στον χώρο του θεάματος", είχε δηλώσει η δεκαοκτάχρονη βορειοαφρικανή κοπέλα. Η Καρίμα που θέλει πολύ να μείνει μόνιμα στην Γένοβα μιλώντας για την γνωριμία της με τον καβαλιέρε δήλωσε: "επιθυμώ να ξεκινήσει η δίκη, όσο πιο γρήγορα γίνεται, αν και εγώ είμαι απλός μάρτυρας. Είναι μια υπόθεση μοναξιάς. Εγώ την πλήρωσα, ψάχνοντας την στοργή του πατέρα μου. Εκείνος πλήρωνε τις κοπέλες".