Ικανοποιημένος ο ΟΗΕ από τη πρωτοβουλία για τη Γάζα
Ο γενικός γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Μπαν Κι-μουν, χαιρετίζει την "ελληνική πρωτοβουλία" για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΗΕ, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία του επικεφαλής του διεθνούς οργανισμού με τον υπουργό Εξωτερικών, Σταύρο Λαμπρινίδη. Όπως επισημαίνεται...ο γενικός γραμματέας και ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας συζήτησαν τις πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών του γγ για επανέναρξη των συνομιλιών στην ειρηνευτική διαδικασία της Μέσης Ανατολής.
Στη συνέχεια, σύμφωνα με τον ανακοινωθέν της Γραμματείας του Οργανισμού, ο Μπαν Κι-μουν ευχαρίστησε τον Έλληνα υπουργό για την ενημέρωσή του, όσον αφορά στην πρωτοβουλία της Ελλάδας να χρησιμοποιήσει ελληνικά πλοία για να μεταφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, μέσω υφιστάμενων διαύλων, σε στενή συνεργασία με τα Ηνωμένα Έθνη.
Ο γενικός γραμματέας εξέφρασε την υποστήριξή του στην ελληνική πρωτοβουλία, τονίζοντας ότι, σύμφωνα με την άποψή του, η πρωτοβουλία θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των εντάσεων στην περιοχή και να εξασφαλίσει την παροχή αναγκαίας βοήθειας σε όσους τη χρειάζονται στη Γάζα.
Ο γγ είπε ότι τα Ηνωμένα Έθνη θα συνεργαστούν στενά με την Ελλάδα, το Ισραήλ και τις Παλαιστινιακές Αρχές γι' αυτό το θέμα, αναφέροντας επίσης ότι ελπίζει πως οι διοργανωτές του στολίσκου θα συμφωνήσουν με αυτή την πρωτοβουλία.

