Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Κοζάνη: Πέντε άτομα τον έκαναν μαύρο στο ξύλο για να του πάρουν τα λεφτά!

Η ληστεία σε του οδηγού, έγινε χθες βράδυ, στην Εγνατία Οδό. Ο 50χρονος οδηγός, είχε παρκάρει το φορτηγό του στην άκρη του δρόμου, κοντά στα διόδια Πολυμύλου. Πέντε άγνωστοι άνδρες τον πλησίασαν, τον έριξαν στην άσφαλτο και....


άρχισαν να τον χτυπούν με τα χέρια και το πόδια τους σε όλο του το σώμα! Αφού του πήραν 260 ευρώ, στη συνέχεια έφυγαν με το αυτοκίνητό τους... Προανάκριση κάνει το Τμήμα Ασφάλειας Κοζάνης.