"Όχι" της ΔΗΜΑΡ στο πακέτο μέτρων;;;
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Αγίου Κωνσταντίνου, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η συνεδρίαση της ΚΟ, αναφέρεται ότι «η κατάληξη της διαπραγμάτευσης δεν τη βρίσκει σύμφωνη». Η ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ, που....
ουσιαστικά λέει το οριστικό «όχι» στην ψήφιση του πακέτου μέτρων, αν σε αυτό περιληφθούν και οι ρυθμίσεις για τα εργασιακά, αναφέρει:
«Η ΔΗΜΑΡ πάλεψε για τις εργασιακές σχέσεις με συγκεκριμένες θέσεις, προκειμένου να προστατευθούν τα ήδη αποδυναμωμένα εργασιακά δικαιώματα. Η κατάληξη της διαπραγμάτευσης δεν τη βρίσκει σύμφωνη. Η ΔΗΜΑΡ εμμένει στις θέσεις της».
ουσιαστικά λέει το οριστικό «όχι» στην ψήφιση του πακέτου μέτρων, αν σε αυτό περιληφθούν και οι ρυθμίσεις για τα εργασιακά, αναφέρει:
«Η ΔΗΜΑΡ πάλεψε για τις εργασιακές σχέσεις με συγκεκριμένες θέσεις, προκειμένου να προστατευθούν τα ήδη αποδυναμωμένα εργασιακά δικαιώματα. Η κατάληξη της διαπραγμάτευσης δεν τη βρίσκει σύμφωνη. Η ΔΗΜΑΡ εμμένει στις θέσεις της».


