Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Τέλος από την Παναχαϊκή ο Κούγιας!

Παρελθόν αποτελεί από την ομάδα της Παναχαϊκής ο Αλέξης Κούγιας που όπως δήλωσε αποχωρεί και από την θέση του νομικού συμβούλου και πλέoν είναι ένας απλός οπαδός. «Κάποιοι προσπαθούν με....


κάθε τρόπο να εμποδίσουν την πορεία της Παναχαϊκής, συνδέοντας τη δική μου παρουσία με την ομάδα. Για να μην βρίσκουν, λοιπόν, τα πρόσωπα της εγκληματικής οργάνωσης καμία αφορμή να κάνουν ζημιά στην ομάδα, δηλώνω ότι από σήμερα παραιτούμαι και από νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ Παναχαϊκή. Ούτε στα γραφεία της ΠΑΕ δεν θα ξαναπατήσω.

Ούτε η αναπνοή μου δεν θα μπαίνει πλέον στα αποδυτήρια της ομάδας. Δεν θα έχω καμία ανάμιξη, ώστε το νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ να δουλέψει απρόσκοπτα για το καλό της ομάδας. Δεν θα με ξαναδείτε ποτέ ούτε στα επίσημα του γηπέδου. Χθες (προχθές) είδα το παιχνίδι από τη σκεπαστή και μου άρεσε πολύ η ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι οπαδοί μας. Από σήμερα είμαι κι εγώ ένας απ' αυτούς. Μέχρι να τελειώσει η ποινή μου, θα είναι απλά και μόνο ένας οπαδός της Παναχαϊκής.

Προσωπικά σαν Αλέξης Κούγιας, θα κάνω τα πάντα για να στηρίξω την ΕΠΟ και ειδικά τον κ. Σαρρή, τον κ. Παπακωνσταντίνου και τον κ. Κουρίδη. Και θα σεβαστώ απόλυτα το αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου που πρεσβεύει η ΕΠΟ, παρότι έρχεται σε αντίθεση ακόμα και με αποφάσεις της Εισαγγελίας Εφετών. Κάνω έκκληση σε όλους, και στους αθλητικούς δικαστές και στους αθλητικούς εισαγγελείς, να εφαρμόζουν το αυτοδιοίκητο έναντι όλων και όχι επιλεκτικά. Εγώ δεσμεύομαι ότι δεν θα έχω καμία ένσταση για ό,τι αφορά το αυτοδιοίκητο.

Είναι ψευδές αυτό που γράφτηκε σε εφημερίδα της Πάτρας ότι συναντηθήκαμε με τον Μαρινάκη και τα βρήκαμε. Ούτε τον γνώριζα, ούτε θέλω να τον γνωρίσω τον Μαρινάκη. Μέχρι να τελειώσει η κάθαρση του ποδοσφαίρου για τα στημένα παιχνίδια, δεν πρόκειται ποτέ να συναντηθώ μαζί του. Τρεις φορές μου ζητήθηκε να τον συναντήσω, και τις τρεις αρνήθηκα. Μία φορά μου ζητήθηκε από τον Γιώργο Σαλονίκη, μία από θεσμικό Υπουργό και μία από άνθρωπο που στηρίζει έμπρακτα την Παναχαϊκή. Τα Μ.Μ.Ε που πρόσκεινται στον Μαρινάκη συνεχώς γράφουν σε βάρος μου. Και γνωρίζω πλέον καλά το ρόλο του Παπουτσάκη στην Πάτρα. Συντονίζει μια μικρή ομάδα για να με αναγκάσουν να φύγω. Ο Παπουτσάκης έχει πλέον προσωπικό λογαριασμό μαζί μου.

Είναι θέμα ημερών να γίνω και επίσημα δημότης Πάτρας, ενώ πολύ σύντομα θα λειτουργήσει στην Πάτρα και το παράρτημα του δικηγορικού γραφείου Κούγια, αφού το επιτρέπει ο νόμος πλέον. Από σήμερα μέχρι το καλοκαίρι, θα ασχολούμαι μόνο με τη δημιουργία του ιδιόκτητου αθλητικού κέντρου στην Εγλυκάδα, το οποίο εφ' όρου ζωής θα χρησιμοποιεί η Παναχαϊκή. Θα χαλάσω αρκετά χρήματα για το αθλητικό κέντρο, αλλά το χαίρομαι.

Είναι κρίμα αυτή η καθαρότατη ομάδα, που δέχεται λυσσαλέο πόλεμο, να μην βγει στη Σούπερ Λίγκα. Εχει ένα εξαιρετικό τεχνικοί επιτελείο, ένα εξαιρετικό ρόστερ. Ολοι οι Πατρινοί πρέπει να σταθούν κοντά στην ομάδα. Και να τη βοηθήσουν και οικονομικά. Εχω βάλει από το καλοκαίρι 572.000 ευρώ για την ομάδα. Τα έσοδά της είναι μηδενικά. Εχει σκεφτεί κανείς πώς συντηρείται αυτή η ομάδα και είναι όλοι πληρωμένοι, δεν χρωστάει σε Εφορία, ΙΚΑ; Μέχρι το τέλος της σεζόν απαιτούνται περίπου 600.000 ευρώ. Οι 450.000 είναι εξασφαλισμένες από χορηγίες, ΟΠΑΠ, επιχορηγήσεις. Για να δω, θα βρεθούν Πατρινοί να βάλουν τα υπόλοιπα και να βοηθήσουν την Παναχαϊκή;».