Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Έχει χαζέψει ο κόσμος..

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ, ΟΙ ΞΑΝΘΙΕΣ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ.. ΟΧΙ ΟΛΕΣ ΒΕΒΑΙΑ..

Μιλάμε για το δίδυμο της βλακείας, Σάσα Μπάστα και Τζούλια Αλεξανδράτου!! Αλληλομηνύονται οι 2 ξανθιές με την αστυνομία τρέχει απο εδώ και απο εκεί να προλάβει τα αυτόφωρα. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;; Έχει καταντήσει γελοίο το παιχνιδάκι με τις μηνύσεις. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να απασχολούν ένστολους αυτές οι "κυρίες". Η μήνυση 3.501 της Τζούλιας κράτησε στο...τμήμα την Μπάστα. "Επαθα σοκ. Μετά την ολοκλήρωση της βραδιάς, εκεί που φωτογραφιζόμουν, ήρθε ένας αστυνομικός και με ευγενικό τρόπο μού υπέδειξε να τον ακολουθήσω. Ρώτησα τον λόγο και μου απάντησε ότι είχε υποβάλει μήνυση εναντίον μου η Τζούλια Αλεξανδράτου για εξύβριση. Πήγα στο Αστυνομικό Τμήμα Καμινίων.

Εμεινα εκεί όλο το βράδυ. Ηταν πολύ άσχημα. Ευτυχώς που είχα μαζί μου τον ιδιοκτήτη του κλαμπ Μάνο Κατσαμούρη. Θα κινηθώ νομικά εναντίον της και θα της κάνω μήνυση. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συνέβη και εύχομαι να μην το ξαναζήσω. Θα μιλήσω με τον δικηγόρο μου για το πώς θα κινηθώ
". Μήπως τελικά την μήνυσε γιατί το νέο στήθος της Μπάστα, είναι καλύτερο απο το δικό της;; Κανείς δεν ξέρει.. Άντε και καλά ξεμπερδέματα..