Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Υπέγραψε ο Πατσατζόγλου..

Ο Χρήστος Πατσατζόγλου υπέγραψε συμβόλαιο με την ΑΕΚ για ένα χρόνο.. Η μεταγραφή ήταν επιθυμία του Ντούσαν Μπάγιεβιτς για να καλύψει την θέση του δεξί μπακ.. Κατεβαίνοντας από τα γραφεία της ΠΑΕ, ο Πατσατζόγλου τόνισε τα ακόλουθα στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ΑΕΚ.

"Ηρθα σε μία μεγάλη ομάδα, η οποία πάνω από όλα είναι οικογένεια. Ξέρω πολλά παιδιά με τα οποία ήμουν στην εθνική ομάδα. Θα με βοηθήσουν προσαρμοστώ πολύ γρήγορα. Πολλοί δεν ξέρουν ότι ξεκίνησα την.. καριέρα στην ΑΕΚ. Στα 14 μου με πήγε στην ΑΕΚ ο κύριος Σταματιάδης, έκανα μία μίνι προετοιμασία, αλλά δεν συνέχισα. Ουσιαστικά από εκεί όμως ξεκίνησα.

Στόχος μου είναι να πετύχουμε τους στόχους της ΑΕΚ. Είναι μεγάλη ομάδα, ήδη αισθάνομαι ότι ανήκω εδώ και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πάμε καλά στο πρωτάθλημα, το κύπελλο και την Ευρώπη. Είμαι τυχερός που θα δουλέψω ξανά με τον κύριο Μπάγεβιτς, αλλά πρέπει να πω δουλειά, δουλειά, δουλειά.

Είναι μία θέση του δεξιού μπακ που έχω παίξει. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό όπου και αν παίξω. Τα όνειρα μου δεν σταματούν ποτέ. Θα κάνω τα πάντα για να πετύχει τους στόχους της. Αν μου ζητηθεί να παίξω μπορώ να παίξω και αύριο. Έχω κάνει όλη την προετοιμασία με την πρώην ομάδα μου
".