Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

«Θυμάμαι ακόμα το Καραϊσκάκη»

Αξέχαστα έχουν μείνει στον Τζιμπρίλ Σισέ τα έκτροπα του «Γ. Καραϊσκάκης», υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων πως έφυγε από την Ελλάδα για ....


οικονομικούς λόγους. Ο Γάλλος άσος της ΚΠΡ μιλώντας στην κρατική τηλεόραση παραδέχτηκε ότι θα ήθελε να επιστρέψει μία μέρα στη χώρα ματς, ενώ αναφέρθηκε παράλληλα στο... ελληνικό σουβλάκι και τον Μέσι, ενώ τόνισε πως μόνο για τον Παναθηναϊκό και τη Λίβερπουλ έχει «χτυπήσει» τατουάζ από τις ομάδες που αγωνίστηκε.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Τζιμπρίλ Σισέ:

-Είχες δυο σοβαρούς τραυματισμούς στην καριέρα σου, πως μπόρεσες και επανήλθες;

«Μετά από ένα τραυματισμό είναι θέμα ψυχικής δύναμης αλλά και πώς το σώμα θα ανταποκριθεί. Όμως, ο δεύτερος είναι 100% (ψυχικής δύναμης). Αν είσαι δυνατός τα καταφέρνεις, αλλιώς είναι πολύ δύσκολο».

-Ήταν μια αναγέννηση για σένα ο ερχομός σου στον Παναθηναϊκό;

«Ναι γιατί δεν ήμουν στο καλύτερο επίπεδο πριν έρθω στον Παναθηναϊκό. Μετά δούλεψα και με την υποστήριξη του κόσμου και των ανθρώπων του συλλόγου κατάφερα να βρω το επίπεδό μου και να πετύχω σημαντικά πράγματα με την ομάδα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος και περήφανος για αυτά που έκανα. Πρόκειται για ένα σύλλογο που θα είναι πάντα ξεχωριστός για μένα»

-Γιατί έφυγες από τον Παναθηναϊκό;

«Για μερικούς λόγους…»

-Ήταν το οικονομικό;

«Ναι το οικονομικό ήταν λίγο δύσκολο…»

-Εξαιτίας της αναξιοπιστίας του ελληνικού ποδοσφαίρου;

«Ναι, όσα τα πράγματα ήταν λίγο περίεργα για μένα. Ήταν δύσκολο να καταλάβω…»

-Τι θυμάσαι;

«Έχω μόνο καλές αναμνήσεις. Το νταμπλ… Έχω πραγματικά μόνο καλές αναμνήσεις. Όμως το μοναδικό πράγμα που θα μείνει στο μυαλό μου και όχι με θετικό τρόπο είναι αυτό που συνέβη στο Γ. Καραϊσκάκης».

-Με τον πρόεδρο;

«Ναι, ήταν ανεπίτρεπτο».

-Ακόμα το θυμάσαι;

«Ναι φυσικά… Σε μια ποδοσφαιρική καριέρα συμβαίνει μόνο μια φορά. Ήταν κάτι ιδιαίτερο».

-Τι σου λείπει περισσότερο από την εποχή σου στον Παναθηναϊκό και την Αθήνα;

«Ο καιρός ήταν καλός και η ατμόσφαιρα στην εξέδρα ξεχωριστή».

-Το ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν πολύ αργό για το στιλ και το ρυθμό σου;

«Όχι, νομίζω ότι ήταν σε καλό επίπεδο. Πήγαμε μακριά στο κύπελλο UEFA… Κερδίσαμε αρκετές καλές ευρωπαϊκές ομάδες. Δεν συμφωνώ λοιπόν… Ο Ολυμπιακός τα πήγε καλά στο Champions League φέτος. Νομίζω ότι είναι καλό πρωτάθλημα».

-Είπες στο παρελθόν ότι θέλεις να γυρίσεις. Ακόμα το πιστεύεις και το θέλεις;

«Ναι, γιατί είναι μια χώρα που μου αρέσει πραγματικά και είχα περάσει υπέροχα».

-Έχεις κάποια επαφή με τον κύριο Αλαφούζο; Τον γνωρίζεις;

«Όχι, όμως αν θέλει να έρθει σε επαφή μαζί μου…»

-Είσαι έτοιμος να βοηθήσεις την κατάσταση;

«Μπορούμε να μιλήσουμε και θα δούμε…»

-Βλέπεις καμία λύση για την οικονομική κρίση;

«Δεν είμαι ειδικός για αυτά τα θέματα, όμως πραγματικά ελπίζω να γίνει κάτι γιατί η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα και είναι κρίμα να τη βλέπεις έτσι»

-Οσέρ, Λίβερπουλ, Μασσαλία, Σάντερλαντ, Αθήνα, Ρώμη, Λονδίνο. Διάλεξε μια πόλη…

«Όλες καλές πόλεις. Το Λονδίνο είναι καλή πόλη».

-Μέσι ή Κριστιάνο Ρονάλντο;

«Μέσι».

-Σουβλάκι ή ψάρι με πατάτες;

«Σουβλάκι, αλλά δεν μου αρέσει το ψάρι».

-Ρεάλ ή Μπαρτσελόνα;

«Μπαρτσελόνα»

-Μάντσεστερ Γ. ή Ολυμπιακός

«Μάντσεστερ Γ.»

-DJ ή ηθοποιός;

«DJ»

-Τζιμπρίλ Σισέ ή Παπίς Σισέ;

«Αυτή την ώρα Παπίς»

-Είσαι ειλικρινής…

«Είναι πραγματικότητα».

-Η αγάπη σου για τα τατού από πού προήλθε;

«Απλώς τα αγαπώ. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω».

-Έχεις για όλες τις ομάδες που έχεις αγωνιστεί;

«Μόνο για τον Παναθηναϊκό και τη Λίβερπουλ».

-Αν σου ζητήσουν τα παιδιά σου να κάνουν τατού θα έχεις πρόβλημα;

«Όχι, αν αυτό θέλουν. Θα έχουν μεγαλύτερα προβλήματα με τη μαμά τους».

-Μπορείς να μου δώσεις τις 5 καλύτερες στιγμές σου στο ποδόσφαιρο;

«Το πρώτο μου γκολ με την Οσέρ, το πρώτο μου γκολ με την Εθνική ομάδα, η κατάκτηση του Champions League το νταμπλ με τον Παναθηναϊκό και το κύπελλο με την Οσέρ».

-Πού βλέπεις τον εαυτό σου μετά από 10 χρόνια;

«Ίσως στην Αμερική, στη βιομηχανία μόδας».

-Το ντύσιμο είναι τρόπος έκφρασης; Δίνεις χρόνο για αυτό;

«Είναι ένα πάθος. Όταν μπορώ, παρακολουθώ νέα πράγματα και προσπαθώ να σχεδιάζω»

-Τελικά θα μου πεις με ποια ιδιότητα θα γυρίσεις στην Ελλάδα;

«Θα δούμε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γυρίσω πίσω».

-Ποιοι;

«Θα δούμε».