Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Οι καμπύλες της Kelly Brook σε δαντελωτά εσώρουχα!

Είναι λίγο δύσκολο να σκεφτούμε τι εσώρουχα έχουν στο μυαλό τους οι γυναίκες για τις κρύες πλην καυτές νύχτες των Χριστουγέννων. Η Kelly Brook όμως έχει την απάντηση για τις γιορτινές μέρες και προτείνει σετ εσωρούχων που αναδεικνύουν τις καμπύλες του γυναικείου σώματος. Η 33χρονη....


καλλονή από τη Βρετανία προτείνει κόκκινα και μαύρα δαντελωτά εσώρουχα με σουτιέν που τονίζουν το πλούσιο στήθος της. Η ίδια μιλώντας για τα εσώρουχα που φοράει λέει:

«Θέλω να νιώθω σέξι και ποθητή. Όσες περισσότερες καμπύλες έχω τόσο πιο ευτυχισμένη είμαι. Και το ίδιο λέω και στις υπόλοιπες γυναίκες. Λατρέψτε το σώμα σας και τις καμπύλες σας. Κάντε τους άνδρες να σας ερωτευτούν. Κάποιες γυναίκες είναι skinny από τη φύση τους. Εγώ όπως και πολλές από εσάς έχουμε πιασίματα. Το σώμα μου είναι η ταυτότητά μου. Προτιμώ να έχω στήθος και πεταχτά οπίσθια παρά να μην έχω τίποτα και να είμαι δυστυχισμένη».

protothema