Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Τα πιο ηλίθια γκρουπ στο facebook...

ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι η πολυσυλλεκτικότα του facebook έχει πολλή πλάκα, τελικά. (Και το λέει η γράφουσα που έκανε δυο ολόκληρα χρόνια να αποφασίσει αν θα συμμετάσχει ή όχι σε αυτήν τη διαδικασία.

Απ΄ τη μια μεριά, βλέπεις σοβαρές ομάδες για τη Διεθνή Αμνηστία, την κακοποίηση των ζώων, το Χαμόγελο του Παιδιού, τον Καβάφη, τον Μανόλη Αναγνωστάκη, τα Αmber Αlerts για τα εξαφανισμένα παιδιά...

Απ΄ την άλλη, ό,τι φανεί του λωλοστεφανή! Όποιος ξυπνάει το πρωί με στραβό μάτι φτιάχνει ένα γκρουπάκι, το αμολάει κι όποιον πάρει ο Χάρος! Κάποια... άτομα έκαναν μια ομάδα συγκεντρώνοντας τα πιο ηλίθια γκρουπ στο fecebook. Επειδή είμαστε σε φάση προεόρτια, αλλά τα νεύρα μας είναι κρόσσια γενικώς (και ειδικώς), είπα να τα μεταφέρω εδώ- μαζί με τους χαριτωμένους σχολιασμούς που έκαναν οι διαχειριστές της ομάδας. Έχουμε και λέμε, λοιπόν:

1. «Είμαι και γαμώ τα παιδιά, πολύ με γουστάρω!» Σχόλιο: Αν σε γουστάρεις να το προχωρήσεις!

2. «ΤΗΕ FΑCΕΒΟΟΚ ΒLΑCΚΟUΤ- ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ!» Σχόλιο: Χεστήκαμε!

3. «Κούλα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος!» Σχόλιο: Τι ακριβώς συζητάνε εκεί μέσα;

4. «Ανάμεσα στους φίλους μου στο facebook υπάρχει και κάποιος που θέλω να δείρω!» Η ιστορία σου μας έχει συγκλονίσει!

5. «Αν μαζέψω 50.000 μέλη θα με αρραβωνιαστεί και με 100.000 μέλη θα με παντρευτεί»! Γιατί παντρευτήκατε; Γιατί είχαμε μαζέψει 100.000 μέλη!

6. «Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τα ανταλλακτικά της ξύστρας»! Ναι, ε; Και δεν σου φαίνεται!

7. «Δεν θα ξαναστείλω μήνυμα στις 6 η ώρα το πρωί!» Κάνε γκρουπ για οτιδήποτε ΔΕΝ θα ξανακάνεις- θέλουμε να το μάθουμε πολύ!

8. «Ναι, έχω γνωρίσει κι εγώ έστω έναν μαλάκα στη ζωή μου!». Και φταίει ο μαλάκας, όχι εσύ;

9. «Έχω πατήσει κι εγώ σκατά στον δρόμο!». Ααα, κι εσύ; Οτιδήποτε άλλο πατήσεις, περιμένουμε γκρουπ!

10. «Σιχτιριάζω τρελά όταν πατάω το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού μου!». Για το «τρελά» είμαστε σίγουροι!!!

11. «Δες ποιοι βλέπουν τις φωτό σου και για πόση ώρα!». Και μετά απορείς που μας κυβερνάνε μαλάκες!

12. «Μου αρέσει να σκίζω τα χάρτινα τραπεζομάντιλα στις ταβέρνες!» Και τι συζητάτε μεταξύ σας στο γκρουπ;

13. «Μπορώ απόψε να βγω μ΄ όλες τις τσούλες της γης;». Κάποιος έχει μεγάλα όνειρα και μου είναι και βιαστικός!

14. «Πωρωμένοι με το διαφανές περιτύλιγμα με τις φουσκάλες που κάνουν τσούκου τσούκου!». Επιτείνεται η ανάγκη δημιουργίας Κέντρου Απεξάρτησης!

5. «Το δεύτερο παιδί μιας οικογένειας είναι το καλύτερο!». Και μεγαλουργεί κιόλας κάνοντας τρομερά γκρουπ!!!

16. «Δεν είναι όλοι οι άντρες ηλίθιοι! Μερικοί είναι πανηλίθιοι!». Έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον πατέρα σου για ένα στιγμιαίο λάθος!

17. «Κωλοβάραγα κι εγώ στην τάξη στην Γ΄ Λυκείου». Ενώ έξω από την τάξη είμαστε σίγουροι ότι διέπρεπες!

18. «Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα!» Και σας ταΐζουν καλά στο ίδρυμα;

19. «Θέλω να υπάρχει “ctrl+alt+del”, “anairesh”, “delete” και στη ζωή μου!» Έχω άσχημα νέα: Δεν γίνεται! Ξέρω, δεν το περίμενες, κι εγώ ξαφνιάστηκα!

20. «Δεν είμαι ψώνιο, απλά αγγίζω την τελειότητα! Εγώ φταίω δηλαδή;». Όχι, δεν φταις εσύ. Ο πατέρας σου φταίει που δεν τραβήχτηκε!

21. «Είμαι μουρλοκομείο και γουστάρω, έχεις πρόβλημα;» Ναι, έχω! Κάνε ένα γκρουπ και πες μας πώς σκέφτεσαι να αντιδράσεις!

22. «Οι λάθος αποφάσεις είναι για τους τολμηρούς!». Τώρα οι ηλίθιοι έχουν επιτέλους δικό τους γκρουπ!

23. «Το επίθετό μου τελείως σε “ακης”!». Αν κάνω γκρουπ «το επίθετό μου τελείως σε “ς”, θα σε κατατροπώσω!

Τελευταίο και κορυφαίο:
24. «Μάνα είναι μόνο μία, διαδώστε το!» Το διέδωσα! Τώρα θα μας πεις ποια είναι γιατί έχω μεγάλη αγωνία;

Σύλβα, κάτσε στην ουρά, λέμε!

ΥΓ: Κι ένα πανέξυπνο γκρουπάκι που βρήκα εγώ και συνοψίζει όλα τα προηγούμενα: «Αν η μαλακία ήταν εργόχειρο, όλοι θα είχαμε κάνει την προίκα μας»!!!
Της Έλενας Ακρίτα